2015. április 03. 09:00Média
A Google minden évben komoly erőforrásokat és energiát fordít április elsejei tréfáinak kiötlésére.
A különböző Google csapatok, szinte egymással versenyeznek, hogy ki tud kreatívabb,
érdekesebb különlegességet gyártani a bolondok napjára.
“Mindig azon gondolkodunk, hogy mi van előre, de néha fontos hogy hátrafelé is nézzünk. Ebben a szellemben, büszkén jelentjük be a com.google holnapot” – állt a Google bejelentésében. Ez esetben a visszafelé tekintés, a teljes kereső oldal tükrözését jelentette. A szürreális megoldásokkal pár percet kísérletezni mindenképpen nagy élmény volt.
A Google Maps pedig április elsejére óriás Pac-Man játékká alakult, csak ráközelítünk egy
területre, és az utcák vonalában már menekülhetünk is a szellemek elől. Idén minden bizonnyal ez a játék aratta nemzetközi szinten a legnagyobb sikert.
A Chrome mobil változata Selfie funkcióval bővült e jeles napra, így ha valami érdekeset vagy
meghökkentőt olvasunk, akkor azonnal meg is örökíthetjük a reakcióinkat, melyeket rögtön meg is oszthattunk különböző közösségi oldalakon.
A legmenőbb ötlet azonban a Japánban bemutatott Google Panda volt. “A kezdetektől fogva a Google a keresésről szólt. Azonban a következő nagy lépésünk után már keresni sem kell majd az embereknek. Az új termék olyan nagyszerű, hogy minden kérdést megválaszol, és olyan aranyos, hogy mindenki meg akarja majd ölelni” – ezzel a szöveggel harangozták be Google Panda-t, mely egy plüss pandamaci, mely bármilyen kérdésre választ ad az internet alapján.
A technológia mániákus japánok teljesen beizgultak a beszélő, cuki kis házi kereső állatért, annyira, hogy a cég szakemberei alapvetően úgy látják, hogy akár igazi termék is lehetne a hangvezéret kis játékmaci formájú kereső.
Láthatjuk, hogy a Google tényleg kitett magáért, hogy az április elsejét igazán bolondossá
varázsolja. A mellékelt videón sokat dolgozhattak a Google Panda kiagyalói, de megérte, hiszen az egész sajtót bejárta már a Google Panda híre.
Mindig jó látni, hogy a komoly, technológiai cégek is tesznek érte, hogy magukat és felhasználóikat is szórakoztassák, amikor csak alkalmuk van erre, ez a vállalati image és a kreativitás szempontjából is fontos lehet, nem csak április elsejére időzített tréfaként.
Mindig jó látni, hogy a komoly, technológiai cégek is tesznek érte, hogy magukat és felhasználóikat is szórakoztassák, amikor csak alkalmuk van erre, ez a vállalati image és a kreativitás szempontjából is fontos lehet, nem csak április elsejére időzített tréfaként.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Média