A Double Shot Coffee - Dot Creative kis költségvetésű kampánya érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

A Double Shot Coffee - Dot Creative kis költségvetésű kampánya érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat
Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ - online díjátadón osztották ki a 120 fős zsűri értékelése alapján az idei hatékonysági díjakat: a 19. hazai Effie-n döntőbe jutott 47 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 10 Ezüst, 9 Bronz és 24 Finalist díjas alkotás született.

A Platina-zsűri indoklása szerint a Double Shot Coffee kávézó és a DOT Creative ügynökség „Kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok” kategóriában indított pályaműve bizonyult idén a leghatékonyabbnak: „Példamutató, ahogy kreatív hozzáállással, egyszerű, de számukra kiválónak bizonyult eszközökkel, integrált módon tudta megvalósítani, sőt túlszárnyalni a kitűzött célokat egy fiatalokból álló kisvállalkozás kis költségvetéséből úgy, hogy ráadásul hosszú távra is kiható eredményességet ért el.”

A megbízók közül az elért Arany/Ezüst/Bronz/Finalist helyezéseik alapján a legeredményesebbek: Magyar Máltai Szeretetszolgálat (4 Ezüst), Coca-Cola Szolgáltató Kft. (2 Arany, 1 Ezüst), Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.(1 Ezüst, 3 Bronz, 1 Finalist), Müpa Budapest Nonprofit Kft. (3 Ezüst), Telenor Magyarország Zrt. 1 Bronz, 6 Finalist), Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 1 Ezüst). Az idei Effie „Év Megbízója” címet a Magyar Máltai Szeretetszolgálat nyerte el.

Az ügynökségek közül - szintén az elért Arany/Ezüst/Bronz/Finalist díjaik alapján - a legeredményesebbek: Tendencies21 (2 Arany, 1 Ezüst), Uniomedia Communications (1 Ezüst, 2 Bronz, 1 Finalist), Human Dialog (1 Arany, 1 Ezüst), Artificial Group (1 Bronz, 4 Finalist), DOT Creative (1 Platina/Arany). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a Tendencies21 érdemelte ki.

A teljes ranglista, valamint minden Finalist/Bronz/Ezüst/Arany díjazottról további információ: www.effie.hu

A Microsoft Innovációs Különdíjat a Vigyél Haza Alapítvány Netpincérrel közös kampánya kapta, a zsűri szerint „A pályázó olyan szektorban alkalmazott innovatív megoldást példaértékűen, ahol az infokommunikációs technológia és a kreativitás ilyen jellegű együttes alkalmazása még nem jellemző. Az együttműködés során a partnerség előnyei is bizonyítást nyertek.”

Az Effie-re bármilyen sikeres marketing aktivitással lehet nevezni. A teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie kétfordulós zsűrijében, valamint a Platina- és a Microsoft Innovációs Különdíj zsűrijében ezúttal is összesen mintegy 120 zsűritag, iparágunk elismert, vezető beosztású szakemberei foglaltak helyet, akik az Effie nemzetközi standard szabályrendszere alapján értékelték a beérkezett pályaműveket. A díjazottak publikus esettanulmányai elérhetők az Effie weboldalon a digitális évkönyvben. A zsűritagok szakmai kommentjei a pályaművekről szintén elérhetők az adott pályázó részére.

Az Effie Awards Hungary 2021-ben ünnepli megrendezésének 20. évfordulóját, így a következő év szintén különlegesnek ígérkezik a hazai Effie történetében.

A több mint 50 éve alapított, a világ 51 országában megrendezésre kerülő reklámhatékonysági versenyt Magyarországon 2002 óta szervezi az IAA Hungary (Reklám Világszövetség Magyarországi Tagozata) és a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége). A nevezés feltételeit és a pályaművek értékelését az Effie Worldwide standard szabályrendszere és iránymutatásai alapján teszik közzé minden évben a hazai szervezők. Az Effie az egyetlen olyan szakmai megmérettetés, ahol a marketing célok hatékony megvalósítása áll a középpontban. Az Effie megkérdőjelezhetetlen szakmai elismertsége többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető. Ennek tükrében már a döntőbe jutás is kiemelkedő teljesítmény, hiszen a benevezett hatékony kampányok közül továbbjutók minősülnek a leghatékonyabbaknak, pályaműveik pedig a legsikeresebbeknek.

Effie Awards Hungary 2020 támogatói: Microsoft Magyarország, Mastercard Magyarország, TV2 csoport, Ringier Axel Springer Magyarország, Ipsos, Portfolio.hu, Adaptive Media, Central Médiacsoport, Mediaspace.global Együttműködő partnerek: Digital Hungary, onBrands, Marketing&Media

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Effie Awards