
Teret nyer a streaming
A videótárak és a streamingszolgáltatók Magyarországon is egyre több háztartásban elérhetőek. Tavaly több, mint kétmillió felnőtt magyar internetező rendelkezett legalább egy streaming előfizetéssel, ami jelentős, 56 százalékos növekedést jelent 2021-hez képest a gkid adatai szerint. Mindez nem véletlen: a VoD, azaz a video-on-demand szolgáltatások – mint amilyen a Direct Now applikáció – lehetővé teszik például, hogy a felhasználók saját maguk választhassák ki, milyen filmet, hol és mikor szeretnének nézni. Ez óriási szabadságot ad a tartalomfogyasztásban: megszűnt az otthoni készülékhez kötöttség mind térben, mind időben.
A növekvő népszerűséget mutatja, hogy a több mint 3 éve indult Direct Now alkalmazás használóinak száma az előfizetők körében az elmúlt egy évben mintegy 28 százalékkal nőtt. Noha a Direct One-t legtöbben televíziós szolgáltatóként ismerik a piacon, applikációjának nézőszáma folyamatosan nő, a felhasználók pedig egyre több időt töltenek az appban található tartalmak megtekintésével is.
Élen a saját tartalmak
Amellett, hogy a Direct Now app szinte minden okoseszközünkre letölthető, a szolgáltatás nagy előnye, hogy az előfizetők egyszerre akár 5 különböző műsort követhetnek 5 különböző készüléken. És ezt ki is használják! A felhasználók jelentős része egynél több eszközön nézi az alkalmazást, a legtöbben az okostévéjükön válogatnak az appban található műsorok között.
Az adatok elemzéséből kiderül, hogy a Direct Now három legnépszerűbb VoD műsora idén áprilisban saját tartalom volt, köszönhetően az app fejlesztésének, valamint az olyan új, Canal+ Original tartalmak bemutatásának, mint a Django sorozat vagy a Paris Police 1905 széria. Az alkalmazás legnézettebb VoD tartalmainak listáján idén áprilisban sorozatban hetedszer a Direct One csatorna végzett az élen, melyen főként a saját, Canal+ tartalmak láthatók. És ez még nem minden, a jövőben egyre több új film és sorozat érkezik ide: többek között a legfrissebb Canal+ Original sorozatok is várhatók.
Élő közvetítések bárhol, bármikor
A Direct One streaming- és tartalomszolgáltató által nyújtott gazdag kínálatban mindenki megtalálja a neki tetsző tartalmakat. Az előfizetőket a szórakoztató műsorok mellett leginkább a sportesemények szögezik a televízió képernyője elé. A futballmérkőzéseknek és a Forma-1-es futamoknak nincs vetélytársa. A március elején elindult sporthub számos fontos információt és izgalmas tartalmat nyújt a sportrajongók számára, akik egyetlen kattintással NB1-es és Premier League meccsek, valamint Forma-1-es futamok élő közvetítéseit is nézhetik.
Az adatok arra is rámutatnak, hogy a felhasználók szívesen élnek a visszajátszás, újraindítás lehetőségeivel, hiszen így nem maradnak le kedvenc sorozatuk legutóbbi epizódjáról, vagy újra át tudják élni a sportesemények legjobb pillanatait: az app népszerű újraindítás és visszajátszás funkciói mindenki számára akkor biztosítják a szórakozást, amikor épp idő van rá. A Direct One előfizetőinek csaknem hetven százaléka rendszeresen visszatekeri az elejére az épp sugárzott műsort vagy visszakeres egyes izgalmas jeleneteket. A felhasználók több, mint fele pedig szereti a lineáris televíziós adás után néhány nappal visszanézni a tartalmakat, amikor és ahol erre éppen ideje van: otthon, utazás közben vagy akár a nyaralás ideje alatt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!