A BBC TopGear különleges helyet foglal el az autós lapok között: száguldás, szerelem, szenvedély jellemzi a sokakat izgató tárgyat, a gyönyörű és nagy teljesítményű sportkocsit. Ezek gazdag és aktuális kollekcióját nyújtja a rövidesen magyarul is megjelenő legendás magazin. De még a lapban megjelenő többi modell is versenypályás teljesítményű, mert motorházuk alá több száz lóerőnyi ménest hajtottak be, csak a gyeplőt kell a paripák közé dobni és engedni szabadon szárnyalni a fantáziát. Mind a tv-show, mind a magazin ezt az életérzést sugallva érte el hihetetlen népszerűségét a közönség körében a világ több mint 25 országában.
Újabb igényes magazin a polcokon
A Kossuth több BBC lap, a BBCgoodfood, a BBC History és a BBC Világtörténelem sikeres kiadása után nagy várakozással tekint e széles körben ismert és elismert magazin megjelentetése elé. „A magyar nyelvű magazint lapozgatva ősztől akár a nappaliban, egy kényelmes fotelben ülve is részesei lehetnek az Olvasók az egyedülálló TopGear-élménynek” – mondta Kocsis András Sándor, a Kossuth vezérigazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy a magyar közönség körében ugyanolyan sikeres lesz a lap, mint a világ többi országában.”
A Kossuth kiadásban megjelenő többi laphoz hasonlóan a BBC TopGear hirdetési felületeit és szponzori lehetőségeit a Life Time Media (LTM) Sales House értékesíti. „A BBC TopGear nagyszerűen illeszkedik a Sales House által képviselt, magas társadalmi státuszú (A, B) közönségnek szóló médiaportfolióba” – mondta Kürti István az LTM operatív igazgatója. Miczinkó Katalin a Sales House értékesítési igazgatója hozzátette: „Ez egy olyan termék, amelyben megjelenni nemcsak a gépjármű szektor szereplői számára, hanem szinte minden presztízs terméket forgalmazó cég számára fontos lesz.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!