Média 2. oldal

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.
Napjaink médiapiaci értékparadoxona

Napjaink médiapiaci értékparadoxona

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetőjének cikke.
Idén kivakarjuk az újságírást a sz@rból?!

Idén kivakarjuk az újságírást a sz@rból?!

A kismacskás videók, a politika és a piac is marcangolja a „negyedik hatalmi ágat”, de ha összefogunk, minden lehetséges! *És becsúszik egy szovjet induló…
Építsd minél magasabbra a fizető faladat!

Építsd minél magasabbra a fizető faladat!

Egy friss felmérésben 500 online újság előfizetői gyakorlatát vizsgálták.
A helyi lapok kinyírása a demokráciát teszi gajra

A helyi lapok kinyírása a demokráciát teszi gajra

Mire jók a helyi lapok? Mire kellene használni őket és mi a társadalmi funkciójuk? – a Nieman Lab cikke elég konkrét választ ad.
Kommunikációs cégek fogtak össze a hazai kkv-kért

Kommunikációs cégek fogtak össze a hazai kkv-kért

A NetAdClick, az Alright Communications és a CNM komoly felajánlásokat tett.
Koronavírus tudományos szemmel – Szakértők és tudósok szólalnak meg a Discovery Channelen

Koronavírus tudományos szemmel – Szakértők és tudósok szólalnak meg a Discovery Channelen

A hazai nézők legelőször április 5-én 20.00 órakor tekinthetik meg az ismeretterjesztő filmet.
Elhunyt Takács Ildikó

Elhunyt Takács Ildikó

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata Takács Ildikót saját halottjának tekinti, temetéséről később intézkednek – közölte a család hétfőn az MTI-vel. Szakmai munkássága az elmúlt több mint 40 évben szorosan összeforrt Demján Sándor volt nagyvállalkozó vállalati, személyes arculatának kialakításával.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Atmedia kutatás: a tévé reklámhatékonysága ebben a szektorban is megmutatkozik.
2/115