3D-s hirdetésekkel operál a Google

3D-s hirdetésekkel operál a Google
Új szintre emeli a hirdetések világát a Google azzal fejlesztéssel, aminek a béta verzióját már az Adidas és a Hyundai is kipróbálta korábban - írja a kreatv.hu.

Néhány napja elérhető a marketingeseknek a Google 3D-s hirdetési formátuma, a Swirl. A célközönség ezzel lehetőséget kap arra, hogy a hirdetésen megjelenő termékkel interakcióba léphessen, forgathassa, belenagyíthasson, ezzel pedig új ajtókat nyisson ki technológiai oldalról a marketinges szakemberek előtt.

A Swirl lehetőséget ad a márkáknak hogy megmutatssák a termékeik egyedi mivoltát, sőt, még annál is többet. - írja a Google egy promóposztban a fejlesztéshez. "A Swirl számtalan kampánycél elérését segíti, a termékek bemutatásától kezdve a márkaismertség növelésén át a mobil felhasználói élmény fokozásáig" - tették hozzá.

(via kreativ)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing, média