
A Liberty célja, hogy alternatívát nyújtson mindazoknak, akik a tömegtermékek helyett bárminőségű koktélt keresnek, akár egy fesztiválon, egy nyári bulin vagy egy hétvégi programon. A koktélok összetétele, alkoholtartalma és kiszerelése tudatosan lett kialakítva, hogy az élmény ne maradjon el attól, amit egy profi bartender keverne egy bárban.
„Az alkoholpiac az elmúlt évtizedben nem tudott új, igazán innovatív termékkategóriát felmutatni. Mi ezt változtatjuk meg egy minőségi, megfizethető, menő itallal” – mondta Lengyel Tamás, a Liberty Cocktails alapítója.
A Liberty nemcsak a fogyasztók élményére gondol. A márka termékei a rendezvényiparban is új megoldást kínálnak: gyors, biztonságos és állandó minőségű kiszolgálást akkor is, amikor a hagyományos bárok már túlterhelté válnának. A zárt alumínium palackos kiszerelés ráadásul segíthet csökkenteni a vendéglátásban előforduló biztonsági kockázatokat is.
A Liberty Cocktails a mostani befektetést elsősorban termékfejlesztésre és célzott marketingtevékenységekre fordítja majd. Hosszú távú víziójuk ambiciózus: újradefiniálni a hazai és európai alkoholpiacot amerikai mintára, és egy modern, minőségorientált alternatívát kínálni a jelenlegi tömegtermékekkel szemben.
„Legújabb befektetésünk a Liberty Cocktails, a fiatal Z-generációt célzó italmárka. Úgy látjuk, hogy a csapat ügyfélértése, vállalkozói magatartása és elkötelezettsége figyelemre méltó és mindezek mellett elkötelezett a fogyasztói szokások felelős formálásában is.” – mondta Hild Imre, az OUVC vezérigazgatója.
Az OUVC örömmel támogat egy olyan csapatot, amely egyszerre gondolkodik társadalmi igényekben, piaci lehetőségekben és skálázhatóságban is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!