A Leo Burnett, a Publicis, a Saatchi & Saatchi, a Starcom, a Zenith és a Performics ügynökségi márkákat egyesítő Publicis Groupe Hungary az elmúlt években folyamatos átalakuláson és bővülésen megy keresztül. A szervezeti egységesítést követően, a COVID közepén költöztek be és álltak át hibrid munkavégzésre a vadiúj belvárosi irodájukban, a folyamatos tendergyőzelmeknek és új ügyfeleknek köszönhetően pedig 125 kollégát vettek fel az elmúlt egy évben. Ráadásul a nemzetközi sikereknek és a - Sásdi Helga által társvezetett - cseh, magyar és lengyel digitális szakértői központokat tömörítő Publicis Le Pont (amely a médiával foglalkozó ügynökségi márkákat leszámítva minden hazai csapatot magába foglal) indulásának köszönhetően egy egyre nemzetközibb csapat épül a budapesti irodában, jelenleg több mint 35 nemzetiségű kolléga erősíti a céget.
„Az elmúlt időszakban organikusan fejlődtünk oda, ahol most tartunk: egyre hatékonyabb az ügynökségi márkák közti együttműködés, ezáltal egyre erősebb a Publicis Groupe Hungary és a Publicis Le Pont márka is, a nemzetközi kooperációknak és az új ügyfeleknek köszönhetően folyamatos növekedésben vagyunk. Ahhoz, hogy egy ilyen ütemben bővülő és ekkora létszámú csapatot hatékonyan tudjunk működtetni, elengedhetetlen, hogy gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat tudjunk adni. Ezt a rengeteg változást pedig szervezetileg és a működési struktúra átalakításával is le kellett követnünk” – mondta Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezetője és a Publicis Le Pont társvezetője.
Az új vezetői struktúrában Sásdi Helga CEO mellett az operatív, humán és pénzügyi területet Vincze Judit pénzügyi vezető és Komáromi Zsófia HR vezető viszi, rajtuk kívül további hét menedzsment tag felel a cég különböző üzleti, digitális és kreatív részlegeinek a működtetéséért: a több, mint 20 fős digitális csapatot Dorota Szabilisty vezeti, Polgár Zsuzsához, Majosi Judy-hoz és Varga Gáborhoz tartozik az összes business vonatkozású feladatkör és több mint 150 munkatárs vezetése, a 80 fős médiás csapat vezetője Horváth Rita, a 80 fős kreatív vonalat Eric Rainsberry és Farkas Vilmos irányítja.
“A meglévő és az új ügyfeleinknek, projektjeinknek hatására folyamatosan finomhangoljuk a szervezeti erőforrásokat. Az új felállás és az új feladatkörök még jobban erősítik az üzleti hatékonyságunkat, hiszen a különböző csapatok is eredményesebb és jobban átlátható struktúrában tudnak dolgozni. Nagyon büszke vagyok az új managementre, a legjobb kezekben vannak a különböző szakterületeink és a nálunk dolgozó tehetségek” - tette hozzá Sásdi Helga.
A struktúraváltással párhuzamosan olyan szervezeti fejlesztések is reflektálnak a folyamatos bővülésre, mint a munkavállalók mentális egészségével foglalkozó wellbeing program, valamint az EVP (munkáltatói értékígéret) folyamat eredményeinek gyakorlatba történő átültetése.
Az új management gerincét jelenleg olyan kollégák adják, akik hosszú évek óta nagyon fontos részei a fejlődésünknek, és mind a csapatokat, itt dolgozókat, mind a céget rendkívül jól ismerik. Az új felállásban a munkafolyamatok átláthatóbbak és sztenderdizáltabbak, ami a hatékonyságnövelés mellett olyan előnnyel is jár, hogy az új szervezeti struktúra sokkal egyértelműbben kijelöli majd a személyes fejlődési és karrierépítési utakat is” - mondta el Komáromi Zsófia, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officer-e.
A Publicis Groupe Hungary vezetősége
Sásdi Helga a Publicis Groupe Hungary CEO-jaként több mint 350 fős, míg a Publicis Le Pont co-CEO-jaként több mint 700 fős csapatot irányít. Digitális szakértő, üzleti stratéga és felsővezető, az üzleti fejlesztéseket leginkább a digitális képességek alapján határozza meg. Emellett Diversity & Inclusion evangelista, a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöke.
Vincze Judit a közép-kelet-európai régió Chief Financial Officer-ként a magyar, cseh és szlovák Publicis Groupe pénzügyi eredményeit felügyeli, hozzá tartozik a régió költségvetésének tervezése, előrejelzése és a KPI-ok teljesítése. Pénzügyes csapatával a helyi és nemzetközi számviteli, adóügyi és belső ellenőrzési szabályok teljesülését biztosítja.
Komáromi Zsófia Chief Talent Officer-ként a vállalaton belüli összes HR, belsős operáció, belsős kommunikációs és irodai stratégia és tevékenység felügyeletéért felel. Két éve csatlakozott a Publicis Groupe Hungary-hez HR-vezetőként.
Dorota Szablisty Chief Digital Officer-ként a digitális stratégiai és átalakulással kapcsolatos folyamatokat vezeti nagy nemzetközi márkák számára. Csapatával közösen dolgoznak ügyfeleik igényeinek megfelelő innovatív digitális megoldásain, fő fókusza a digitális stratégia, a SEO, a holisztikus ökoszisztéma-tervezés és az első féltől származó adatok felhasználása.
Polgár Zsuzsa Chief Business Officer-ként teljes körű digitális szolgáltatásokat nyújtanak csapatával a digitális termékfejlesztéstől kezdve a UX/UI-n át end to end CRM-kampányokig számos piacon a világon, Észak-Amerikától Japánig.
Majosi Judy Chief Business Officer-ként nemzetközi projektek digitális stratégiájáért, kreatív és gyártási szolgáltatásáért felel kollégáival. A hagyományos globális ATL és márkastratégiai háttere mellett az elmúlt két évben lett egyre erősebb a digitális fókusza.
Varga Gábor Chief Business Officer-ként magyar és nemzetközi piacokon vezeti elsősorban kreatív alapokra épülő ügyfelek munkáját és dolgozik új ügyfélkapcsolatok és kompetenciák kialakításán globálisan. Emellett feladatkörébe tartozik a kreatív és a gyártás finomhangolása, valamint a belső stúdió működése. A Publicis Groupe-nál végzett munkája mellett aktívan tesz a szakmáért a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének alelnökeként.
Horváth Rita Chief Media Officer-ként a Starcom, a Zenith és a Performics médiaügynökségi márkákat felügyeli Magyarországon. Csapatával médiastratégia-fejlesztési és médiatervezési feladatokat látnak el ügyfeleik számára, ezen kívül foglalkoznak még médiavásárlással, performance médiával, valamint adat- és technológiai megoldásokkal.
Eric Rainsberry Executive Creative Director-ként a kreatív osztály társvezetője. Csapatával nemzetközi projektek kreatív munkájáért felel, valamint Creative Sprint néven létrehozott egy saját fejlesztésű workshop-rendszert is, amely egyesíti a termékfejlesztést és a kreatív gondolkodást.
Farkas Vilmos Executive Creative Director-ként a kreatív osztály társvezetője. Hozzá tartozik a szervezet kreatív víziójának és irányának kialakítása és összehangolása az általános üzleti stratégiával.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!