Az új CEO stratégiai fókuszában szerepel, hogy a budapesti központtal működő, globális tartalom-előállításban betöltött Center of Excellence szerepkört további globális márkák számára tegye elérhetővé. A budapesti Center of Excellence jelenleg több mint 40 ország számára biztosít különböző digitális szolgáltatást.
Sásdi Helga közel húsz év szakmai tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén, Budapest mellett New Yorkban, Londonban, és Prágában is dolgozott ezen idő alatt. Akár stratégia kialakításról, vagy márkaprofilok felépítéséről legyen szó, a következetesen magas színvonalon teljesítő cégvezető csupa olyan digitális megoldásért volt felelős a korábbiakban, melyek a vállalatok és a márkák hatékonyságát és eredményességét pozitívan befolyásolták globalis, regionális es helyi szinten egyaránt. Az mmonline cikke itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!