A Sharity és a Jysk összefogott, hogy közös versenyt hirdessen az applikációban. Minden Jysk áruház megnyitásakor a négy új Jysk üzlet 40 km-es sugarú körzetében működő civil szervezetek 500.000 Ft értékű utalványért pályázhattak, melyet az áruházban le is vásárolhattak. A szerencsés szervezetet a Sharity applikációban szavazás útján lehetett megválasztani egy Jysk reklám megtekintését követően. A szavazók jó tett helyében jót várhattak, hiszen a felhasználók között 3 db 10.000 Ft értékű utalványt is kisorsoltak.
A versenyeket olyan hírességek népszerűsítették Sharity nagykövetként, mint az Irigy Hónaljmirigy, Harsányi Levente vagy Barabás Évi.
Ezért a CSR programért a Jysk Marketing Diamond Díjat kapott.
A Jysk és a Sharity együttműködése az adományozás terén itt nem ért véget, júniusban újabb 3 szervezet nyert el 1 millió forintos bútorvásárlási támogatást 299 Jysk dolgozó szavazata alapján, ismét a Sharity praktikus és átlátható felületén keresztül.
Az eredményesen működő kampány sikerén felbuzdulva a Sharity létrehozta a Közösségi kihívást (Impact Challenge), melynek kiindulópontja, hogy a jó ügyek köré csoportosuló helyi közösségeken keresztül jobban megszólíthatók az emberek, hiszen, ha valaki részt vállal a hozzájuk közel álló ügy segítésében, az mindenképpen jó érzéseket kelt a közösség tagjaiban. A Magyar Marketing Szövetségen belül, a Sharity CEO-jának elnöksége mellett 30 tagvállalattal újonnan megalakult Impact Tagozat programja keretében immár országos kampányként fog működni a közösségi kihívás, így még nagyobb pozitív hatást remélnek tőle a szervezők.
A Közösségi kihívás erejét adja, hogy helyi közösségek már kialakult kapcsolati hálóval bírnak a hasonló értékeket valló emberek között. Ezek a közösségek készek és képesek is mozgósítani, ha ehhez megfelelő motivációs eszközöket kapnak.
“A civil szervezetek - Sharity app-ban és weboldalán létrehozott - kampányfelületein lesznek elhelyezve azon cégek rövid hirdetései/kommunikációi, akik az adományalapot létrehozzák. Egy hirdetés/kommunikáció megtekintése = egy szavazat. Így a civil szervezetek a versenyben abban érdekeltek, hogy minél hatékonyabban mozgósítsák a helyi közösségeiket, hogy minél több szavazatot gyűjtsenek a cégek rövid (15-30 mp-es) kommunikációinak (megszakítás nélküli) megtekintésével. A hirdetések/kommunikációk megtekintését még nyereményekkel is ösztönözzük (a Sharity és opcionálisan a támogatók ajánlják fel). A cégek részére az ESG S3 standard mentén a kampány végén jelentést adunk a helyi közösségekre gyakorolt pozitív társadalmi és/vagy környezeti hatásról” - avat be dr. Bársony Farkas a Közösségi kihívás folyamatába.
Az adománygyűjtés mellett a Közösségi kihívás másik célja, hogy minél szélesebb társadalmi réteg figyelmét ráirányítsa a túlfogyasztás negatív hatásaira, és a tudatos vásárlás irányába terelje a fogyasztási szokásokat. Hiszen hosszú távon a fogyasztás mérséklésével tudunk tenni mindannyian a fenntarthatóságért.
A céljai elérése érdekében a Sharity közösségi finanszírozáson keresztül gyűjt tőkét hamarosan induló kampányában a Tőkeportálon.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!