A Café Communications-nél célja a Brand Purpose fókuszú pozícionálási, márkaépítési és márka kommunikációs szemlélet fejlesztése, kiterjesztése. Erre alapozva a márkakötődés erősítésével az ügyfelek stratégiáját és kommunikációját szeretné magasabb szintre emelni, hogy azok, az üzleti célok elérésén túl, képesek legyenek pozitív hatást gyakorolni a márkáikkal az emberek, a közösségek életére.
„Fogyasztói oldalról a márkák társadalmi szerepvállalása iránti igény az elmúlt időszaknak is köszönhetően hatványozottan nőtt. Most már minden márkának szembe kell néznie azzal, hogy a fogyasztóik a funkcionális és emocionális előnyök mellett a pozitív kulturális relevancia alapján hozhatják meg a vásárlási döntésüket. Azaz ennek megléte esetén versenyelőnybe, ellenkező esetben hátrányba kerülhetnek.” – hangsúlyozta Szakál Zoltán.
A Café Communications új stratégiai igazgatója az elmúlt két évtizedben mind a napi szintű tervezésben, mind a márkastratégiák és márkapozicionálások, valamint kommunikációs, illetve employer branding stratégiák fejlesztésében több mint száz márkán szerzett tapasztalatot a legnagyobb FMCG, telekommunikációs, OTC, pénzügyi, kereskedelmi és autóipari vállalatok megbízásából. Ezek mellett pedig számos non profit szervezetet érintő, önként vállalt stratégiai munkával is foglalkozott.
###
A Café Communications (a Café Csoport tagja és a WeCan network alapítója) egy magyar tulajdonú, sokszoros díjnyertes reklámügynökség, mely a régió 14 országában képviselteti magát partnerirodával. Integrált és digitális fókuszú kampányokon dolgozunk olyan nemzetközi márkák számára, mint az OTP Bank, a Coca-Cola, Fanta, Nestea, Audi, Seat, Nivea, Vision Express; de számos más, Magyarországon piacvezető márka kommunikációja is a nevünkhöz fűződik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!