Új podcast reklámosoktól marketingeseknek, vagy fordítva

Új podcast reklámosoktól marketingeseknek, vagy fordítva
Kreatúra címmel marketingkommunikációs podcastot indított két reklámszakember. Hegedűs Pál és Jacsó Péter Tivadar hazai reklámügynökségi vezetők két évtizede a kommunikációs szektorban dolgoznak. Területük visszatérő kérdéseit vitatják meg könnyed hangvételben, példákkal fűszerezve havonta jelentkező műsorukban.

Céljuk, hogy a reklámosokhoz és marketingesekhez a saját nyelvükön szóljanak, de felkeltsék a kezdők érdeklődését is a szakma szépségei iránt.

Eltérő háttértudással és nézőponttal keresik az igazságot és a hallgatót is gondolkodásra, új kérdések felvetésére ösztönzik.

Adásonként fél tucat reklámot mutatnak be és vesznek elemzés alá. Tapasztalatukat az álláspontjaik ütköztetésén keresztül adják át, mert nem hisznek egyetlen csodafegyverben, vagy igazságban, a marketingkommunikáció erejét a kipróbálásban és a folyamatos fejlesztésben látják.

Céljuk, hogy hatékonyabbá tegyék az account-ügyfél együttműködést azáltal, hogy szélesebb kör számára betekintést nyújtanak az ügynökségi hétköznapokba. Ezzel a szakma és a megrendelők is nyernek, mert az eredmény bátrabb kampányokat és jobb értékesítést jelent.

A Kreatúra Podcast havonta jelentkezik friss tartalommal. Az első három epizódjuk már elérhető.

Az első adás bemutatja a brief elméleti hátterét és a gyakorlatból merít pár tipikus hibát. Előfordul, hogy az ügyfelek egyáltalán nem briefelnek. Az sem ritka, hogy a brief félremegy, ebből félreértések lehetnek. Erre jó példa George Bush esete az ausztrálokkal, akik félreértettek egy jóindulatúnak szánt gesztust.

Felvetődik a kérdés, hogy kell-e egyáltalán az ügyfélnek értenie a briefeléshez? Az adásban meglepő eredményre jutnak a műsorvezetők.

A második adás a nyúlás és inspiráció közötti vékony határvonalat térképezi fel. Megmutatja, hogy a két fogalom valójában egymás nélkül nem létezik. Ami bizonyos optikából nyúlás, az más szemszögből a világ legeredetibb ötlete.

Az adásban Picasso, Geszti Péter és Andy Warhol példáján hatására világosodnak meg a műsorvezetők.

A harmadik rész témája a trash reklámok szerepe és hatása. Ebben Kim Kardashiantól a Sziget reklámig magyar és külföldi példákon keresztül mutatják be a trash eredetét, hatását a kultúrára és a marketingkommunikációra.

Youtube csatorna: https://www.youtube.com/@kreaturapodcast

Apple podcast: https://lnkd.in/gF_CCe9h

Spotify Podcast: https://lnkd.in/gbVbs6t7

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: podcast, Marketing