Balogh Barbara 2010-ben csatlakozott a HEINEKEN Hungáriához, mint Heineken márkamenedzser, később Soproni senior márkamenedzserként lépett előre. Ezt követően kategória menedzseri, illetve innovációs pozíciókat is betöltött a vállalatnál. Az elmúlt másfél évben nemzetközi tapasztalatra tett szert a HEINEKEN holland anyavállalatánál, szintén marketinges szerepkörben - áll közleményben.
HEINEKEN-es pályafutása során hozzájárult a cégcsoport hazai és nemzetközi sörkülönlegességek porfóliójának fejlődéséhez, többek között a Soproni IPA, Mort Subite és Affligem bevezetésének támogatásával.
„Balogh Barbara személyében egy innovatív, tapasztalt kollégával bővül a HEINEKEN Hungária vezetősége, mind marketing területen, mind pedig a vállalatcsoportnál komoly tapasztalatokat szerzett, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat sikerének még magasabb szintre emeléséhez” - mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!