Új márkastratéga a BioTechUSA-nál

Új márkastratéga a BioTechUSA-nál
Dr. Pintér Dániel Gergő felel a cég vállalati kommunikációjáért.

A BioTechUSA új pozíciót hozott létre a vállalati kommunikáció erősítése és a márkastratégia hosszútávú fejlesztése céljából, smelyet 2020 novemberétől Dr. Pintér Dániel Gergő tölt be. A szakember az elmúlt tizenkét évben kommunikációs vezetői és Account Directori feladatokat látott el közintézmények és nagyvállalatok megbízásából, mellette pedig a Magyar PR Szövetség elnökségi tagja, a METU oktatója és a Media 2.0 Communications társalapítója.

A BioTechUSA új márkastratégája a PR és belső kommunikációs tanácsadás mellett, employer branding és CSR kampányok teljeskörű kivitelezéséért, valamint a cég szponzorációs és adományozási tevékenységének összefogásáért felel. "A kinevezés révén tapasztalt márkatanácsadóval bővült csapatunk. Dániel nemcsak abban támogatja cégünket, hogy hatékonyan kommunikáljunk közösségünk tagjaival, a médiával és partnereinkkel, de hiteles és fenntartható munkáltatói márkánk továbbfejlesztésében is számíthatunk rá" – mondta Tóth Szabolcs Attila, a BioTechUSA marketingvezetője.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!