
„Legújabb integrált kampányunkban a tavaly bevezetett „Előnyére fordítjuk erőforrásainkat” szlogenünk ernyője alatt mutatjuk be megbízóinknak és vevőinknek a szakértői segítség fontosságát és kézzel fogható előnyeit” – kezdte Benedikt Károly, a Duna House marketing és PR vezetője. „Komplex, teljeskörű ingatlanadásvétel-menedzsmentet kínálunk, megbízóink érdekeit képviselve, hogy gyorsabban és a legjobb áron találják meg szeretett otthonuk új, ideális tulajdonosát, vagyis az Igazit. Ez az egymásra találás adta kampányfilmünknek is az alaptörténetét, amelyben az Igazi megtalálásának érdekfeszítő és izgalmas pillanatait mutatjuk
A Duna House kampányfilm január 24-től látható az RTL Klub és társcsatornái műsorán. A televíziós reklám mellett a kampány online felületeken fut, valamint lokalizált és perszonalizált formában jelenik meg a franchise partnerek saját online és offline eszköztárában.
A kampány landing oldala.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!