Új kampányt indít a Duna House

Új kampányt indít a Duna House
Az ingatlan adásvételnél az idő és az ár a legfontosabb tényezők, akár eladói, akár vásárlói oldalról vizsgáljuk a dolgot. A Duna House így erre a két faktorra fókuszál új marketingkampányában, amely televíziós reklámfilmben és az online térben mutatja be a szakértői segítség fontosságát.

„Legújabb integrált kampányunkban a tavaly bevezetett „Előnyére fordítjuk erőforrásainkat” szlogenünk ernyője alatt mutatjuk be megbízóinknak és vevőinknek a szakértői segítség fontosságát és kézzel fogható előnyeit” – kezdte Benedikt Károly, a Duna House marketing és PR vezetője. „Komplex, teljeskörű ingatlanadásvétel-menedzsmentet kínálunk, megbízóink érdekeit képviselve, hogy gyorsabban és a legjobb áron találják meg szeretett otthonuk új, ideális tulajdonosát, vagyis az Igazit. Ez az egymásra találás adta kampányfilmünknek is az alaptörténetét, amelyben az Igazi megtalálásának érdekfeszítő és izgalmas pillanatait mutatjuk

 

A Duna House kampányfilm január 24-től látható az RTL Klub és társcsatornái műsorán. A televíziós reklám mellett a kampány online felületeken fut, valamint lokalizált és perszonalizált formában jelenik meg a franchise partnerek saját online és offline eszköztárában.

A kampány landing oldala.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: kampány, Duna House