Tendert írt ki a Porsche Hungaria digitális kampányainak kezelésre - írja az mmonline.hu. A többkörös, meghívásos pályázaton a vállalat a digitális kampányainak médiatervezésére és -vásárlására, nyomon követésére és a kampányokból kinyerhető adatok elemzésére kereste médiaügynökségi partnerét. Ez kiemelkedően fontos feladat, hiszen a digitális kampányok szerepe folyamatosan növekszik az új autók értékesítése során is.
Szakmai tapasztalatának és adatvezérelt megközelítésének köszönhetően 2023 májusától a Lounge Group és a Dot Creative látja el a Porsche Hungaria digitális kampányainak médiatervezését.
Németh Balázs, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója a tender kapcsán kiemelte: „Az elmúlt 22 évben a Porsche Hungaria digitális médiavásárlásait rendre az Initiative Media végezte, általános megelégedésre. Kiváló szakemberek egész generációja nőtt fel a PoHu brandeken, erősítve a márkáinkat, kommunikációnkat. Köszönettel és munkájuk elismerésével tartozunk a távozó ügynökség munkatársai felé. A digitális területre belépő új ügynökségnek megteremtettük a bizalmi hátteret, reméljük, hogy már rövidtávon is hatékony és innovatív munkájukkal bizonyítják a tenderen felmutatott kiváló szakmai képességeiket.”
A Lounge Group és a Porsche Hungaria partnersége nem újkeletű, a médiavásárlás területén már partnerségben állnak, korábban pedig komplex marketing és PR támogatást is nyújtott a cégcsoport a vállalatnak, így a felek között már megvan a jó szakmai kapcsolat és az átfogó márkaismeret is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!