Összehozza a márkákat és az influencereket a Facebook és még csak pénzt sem kér érte

Összehozza a márkákat és az influencereket a Facebook és még csak pénzt sem kér érte
A Facebook új platformjával megkönnyíti a marketing szakemberek dolgát abban, hogy megtalálják a megfelelő influencert az adott márkához.

A Facebook a héten hivatalosan útjára indítja a Brand Collabs Manager dashboardot, melyen a márkák válogathatnak az influencer-kínálatból és kapcsolatba is léphetnek velük, így elindítva a közös együttműködést - írja a marketingmorzsak.hu.

A platformon promóciónk vagy kampányunk jellemzőinek beállítása után (még azt is beállíthajuk, hogy olyan alkotókat találjuk, akik már alapvetően követnek minket), a márkánkhoz legjobban illő influencert találhatjuk meg, olyan adatokkal egyetemben, mint hogy hány százalékban illenek márkánkhoz, mekkora a közönségük és hogy milyen kategóriában működnek. Az influencerre kattintva pedig természetesen további hasznos információkat tudhatunk meg, többek között az előző együttműködésekről is.

A tartalomgyártóknak regisztrálniuk kell, hogy felkerüljenek a lehetőségekben gazdag platformra, majd feltölteni minden adatukat. A profil külön videóval és media kittel is színesíthető. A profilok lájkolhatnak is különböző brandeket, így elejtve finom célzásokat. A belépés bárki előtt nyitott, így akár már most az induláskor regisztrálhatnak a magyar influencerek és márkák is.

A platformon született együttműködésekből a Facebook nem kap részesedést.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: influencer, Facebook