Óriási ACG-s siker az ICCO Global Awards díjátadón

Óriási ACG-s siker az ICCO Global Awards díjátadón
Az ügynökség munkáját a legjobb nonprofit kampánynak járó elismeréssel díjazták.

Az ACG PRO nyerte a legjobb nonprofit kampánynak járó díjat az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) 2023-as évi Global Awards nemzetközi kommunikációs versenyén. A november 29-én Londonban tartott díjátadón az ügynökség a Vodafone Magyarország Alapítványnak készített Bright Sky elnevezésű kampánnyal hozta el az egyik legrangosabb nemzetközi szakmai elismerést.

Az ICCO (International Communications Consultancy Organisation) egy nemzetközi PR szakmai szervezet, amely 81 ország, 41 tagszövetségéből áll és közel 3000 PR-cég képviseletét látja el. A szervezet éves Global Awards díjára beérkezett pályázatokat egy elit, nemzetközi PR és kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálta el, amely a világ minden tájáról származó PR-kampányok kiválóságát és hatékonyságát értékelte.

Díjak tekintetében rendkívüli hetek állnak az ACG mögött. November 23-án a Prizma Kreatív Díj díjátadó ünnepségén egy arany, két ezüst és egy bronz minősítéssel ismerték el az ügynökség munkáját a Vodafone Magyarország Alapítványnak, VELUX Magyarországnak és az IKEA Magyarországnak készített kampányaival, a reklámosok Oscar-gálájaként emlegetett, november 27-i Effie Hungary díjátadón pedig egy arany, két ezüst és két bronz Effie-vel jutalmazták a Pöttyösnek és Vodafone Magyarországnak készített kampányait.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!