Az Effie Worldwide 10. alkalommal adta ki az Effie Index éves összeállítást, amely az előző év leghatékonyabbnak bizonyult marketing aktivitásait felmutató vállalatok világszerte elismert globális rangsora – írja az onbrands.hu.
Hozzáteszik, a marketing hatékonysága fontosabb, mint valaha, különösen a gazdasági bizonytalanság idején. Az Effie Index nagyszerű példákat mutat be és felhívja a figyelmet azokra a vállalatokra, amelyek kiváló szakmai teljesítményükkel vívták ki ezt az egyedülálló, rangos elismerést.
A 2020-as Effie Index rangsorban több mint 4000 döntőbe jutott versenyző teljesítménye tükröződik vissza, akik a 2019-ben világszerte megrendezett Effie hatékonysági versenyeken – egy globális, négy regionális és 46 nemzeti versenyen – kiemelkedő eredményeket értek el.
A 2019-ben megtartott Effie Awards Hungary versenyen született eredmények alapján, az Effie Index szempontrendszerét és elérhető pontszámait alkalmazva a leghatékonyabb hazai iparági szereplők rangsorában a megbízók toplistáján a Vodafone Magyarország, az ügynökségi toplistán az ACG végzett az élen, az ügynökségi hálózatok között a publicis bizonyult a legjobbnak – írják.
A további rangsorok az onbrand.hu oldalán megtekinthetők.
A nyitókép forrása: effie.org
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!