Így kell megírni egy jó marketingszöveget

Így kell megírni egy jó marketingszöveget
Megvannak a fogások arra, hogyan is készüljön a jó marketingszöveg.

A jó szövegírás titka? Mi sem nyilvánvalóbb. Egy mondatban: minden a célközönségedről szól. (Elsősorban) nem az eredetiségről, se nem a kreativitásról. Hanem az eladásról. De vajon mi következik ebből a gyakorlatban? - teszi fel a kérdést a Langmar Kommunikáció cikke.

Szövegírás szabályok a sikeres eladáshoz

• Tedd jobbá az emberek életét!: Marketingszöveged fő témája az legyen, hogy mennyivel jobb lesz ezután az Olvasód élete, ha megvette vagy kipróbálta, feliratkozott stb. Olyan ez, mintha időutazós sci-fit írnál, amiben ráadásul az Olvasód szemével nézed a világot. Azt a jövőbeni állapotot írd le, amiben a Te segítségeddel fogja találni magát. Más szóval:

• Járjon jól, ha Rád hallgat!:
Ehhez mindig az áru tulajdonságaiból vezesd le az előnyeit. Ne az előnyökből a tulajdonságokat. Pl. időmenedzsment appot árulsz elfoglalt cégvezetőknek? Akkor az elején ne a műszaki apróságokat részletezd. Csak miután az előbbi szabály szerint szépen megrajzoltad az utópiádat a gondtalan életről, térhetsz rá arra, hogy ezt milyen zseniális szakmai újítások teszik lehetővé a termékedben. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!