Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!
Eldöntötted, hogy nagyobb forgalmat szeretnél? Remek! Ehhez a tartalommarketing eszközei a legkézenfekvőbbek. Nem muszáj hirdetésekre költened. „Csak” arra lesz szükség, hogy saját magadból és a tudásodból megossz. De hogyan kezdj neki?

Néhány olyan módszert osztunk meg alább, ami fel szokta csiholni az emberekben a kreativitás tüzét.

1. Válaszolj egy Neked feltett kérdésre
A terméked, szolgáltatásod kapcsán valószínűleg nem egy kérdést tettek már fel neked. Személyesen, a weboldaladon vagy a közösségi média valamelyik platformján. Válassz egy kérdést, és írj a válaszból blogbejegyzést! Ha valakiben felmerül ez a kérdés, jó eséllyel rátalál az oldaladra a Google keresőjéből.

2. Mi volt a legviccesebb?
Írj vagy beszélj a legviccesebb dologról, ami a munkád során valaha is történt veled! Akár vízvezetékszereléssel, akár pénzügyi tanácsadással foglalkozol, bizonyára van már néhány szórakoztató sztori a tarsolyodban, hiszen nem tegnap kezdted. Itt az ideje, hogy másokkal is megoszd azt, amiről eddig csak a kollégákkal beszéltél.

3. Mi volt a legjobb?

Amikor úgy érzi, hogy valakinek igazán segíteni tudott, az a legtöbb szakember számára olyan felemelő pillanat tud lenni! Ilyenkor érezzük át azt igazán, hogy valóban megérte ez a pályát választani.

Ezért is annyire remek téma. A lelkesedés ragadós, ráadásul szép fényben is tüntet fel, ha erről beszélsz.

4. Adj hírt a területedről!

Milyen meghatározó újdonságot hozott a múlt hónap? Az elmúlt év? Írd le! Fejtsd ki, miért tartod fontosnak.

Csínján kell bánni vele, de hasznos lehet az is, ha újdonságokat kritizálsz. Ezzel bizonyítékát adod annak, hogy mennyire szíveden viseled az ügyfelek érdekét, de a szakértelmedet is csillogtathatod, ha el mered mondani a véleményed a szakmád nagyjairól, akik talán épp alulmúlták az elvásárokat.

5. Akit nem tudsz legyőzni, ahhoz csatlakozz!

Ha az aktuális héten valahogy nem akar összejönni a blogírás, keress a rokon témájú blogokon egy minél több olvasó figyelmét felkeltő cikket! Ennek apropóján vagy ebből kiindulva megírhatod a saját bejegyzésed.

Válaszolj azoknak, akiket máris széles olvasótábor követ – és persze mindig tisztességesen és kimerítően hivatkozz is a forrásra, aki mellé ily módon pozicionálod magad!

Persze az is lehet, hogy szívesebben foglalkoznál szakterületeddel a gyakorlatban ahelyett, hogy cikkeket írj, vlogot vezess, vagy a közösségi hálózatokon észt ossz róla. Ha úgy gondolod, hogy annyi idő alatt, amennyit például a blogod frissítése elvesz, inkább pénzt keresnél, akkor nem érdemes ezzel csakazértis vesződnöd.

Záró tippünk tehát: ne pazarold a drága idődet arra, hogy órákon át küzdesz a kreatív munkával – bízz meg inkább egy szakmabelit, hogy csak az új vevők kiszolgálásával kelljen foglalkoznod!

Langmár Kommunikáció
langmar.hu

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!