Így csábítsd el a feliratkozókat, hogy vásárlóid legyenek!

Így csábítsd el a feliratkozókat, hogy vásárlóid legyenek!
9 tipp, hogyan használjuk ki weboldalunkon a megnövekedett forgalmat és hogyan gyarapítsuk tovább a feliratkozók számát, írja a kosarertek.hu.

1. Vizsgáljuk meg a jelenlegi feliratkozók forrását!

- Meglévő e-mail adatbázisunkból kiindulva és a korábbi látogatottsági adatokat megvizsgálva próbáljuk meg kideríteni, melyek azok a források, ahonnan eddig a legnagyobb számú feliratkozó érkezett.

- A referáló csatornák megtalálásában nagy segítségünkre lehet a Google Analytics, amely megmutatja, honnan érkezett a legtöbb látogató a feliratkozási landing page-ünkre, illetve ezt mindenképp vessük össze legnagyobb vásárlóink forgalmi forrásával. Ezek azonosítása után nem árt megvizsgálni az útvonalakat is, amelyet a feliratkozók bejártak a site-on, mielőtt megerősítették volna e-mail címüket.

A feliratkozók legfőbb forrásai a következőek lehetnek:

- közösségimédia-bejegyzések,

- cikkek és más ingyenes tartalmak,

- organikus keresési találatok,

- fizetett keresési találatok,

- display hirdetések,

- affiliate oldalak,

- promóciók, nyereményjátékok.

Mindenképpen oda érdemes céloznunk, ahonnan a fentiek közül a legtöbb feliratkozót szereztük korábban!

2. Ösztönözzük valamivel feliratkozóinkat!

Az e-mailjeinkre feliratkozók komoly értéket képviselnek számunkra, hiszen ha a korábbi látogatások alkalmával nem is helyeztek terméket kosarukba, a későbbiekben még rábírhatjuk őket a vásárlásra. Éppen ezért nem árt, ha megpróbálunk valamilyen számukra vonzó és legtöbb esetben költséggel járó felajánlással a kedvükben járni.

A legvonzóbb ilyen lehetőségek általában:

- nyereményjátékok,

- ajándék, ingyenes termékminta,

- exkluzív, csak feliratkozóknak járó tartalom,

- kedvezmények és ingyenes kiszállítás,

- hűségprogramok.

Visszajelzések és értesítések

A visszajelzések, esetleg kérdőívek kitöltése, termékről alkotott vélemények megosztásának lehetősége, vagy a játékos kvízek mind-mind lehetőséget biztosítanak számunkra, hogy a későbbiekben értesítést küldhessünk az érdeklődők számára:

- újra készleten lévő áruk megérkezéséről,

- új termékek megjelenéséről,

- új fizikai boltunk megnyitásáról,

- kiszállítási határidők változásáról.

A cikk itt folytatódik...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!