Az online újságírás iránt érdeklődő fiatalok és a digitális kommunikáció területén naprakész ismeretekre vágyó marketing szakemberek számára is a piacon egyedülálló képzést kínál a Central Médiaakadémia. Az olyan piacvezető médiumok kiadója, mint a Nők Lapja, az ELLE, a Marie Claire, a Cosmopolitan, az NLCafé vagy 24.hu, közel egy évtizede nyújt gyakorlati képzési lehetőséget a médiaszakemberek következő generációja számára.
Márciusban két hiánypótló kurzust is indít a Central Médiacsoport utánpótlást képző akadémiája. Az Online-újságíró képzés és a Digitális marketing képzés oktatói minden esetben a legjobb gyakorló szakemberek.
A két hazai vezető internetes portállal, a 24.hu és az nlcafe.hu szerkesztőségével közösen meghirdetett Online-újságíró kurzus célja az online média világában jártas új szakemberek gyakorlatorientált képzése. A március 3-án induló kis létszámú képzésre február 15-ig várják a jelentkezéseket.
Digitális marketing képzését a marketing területen dolgozó szakembereknek ajánlja a Médiaakadémia. A 10 alkalmas kurzus során a résztvevők megismerhetik az online és mobil kommunikáció leghatékonyabb eszközeit és a professzionális tartalommarketing módjait.
A Central Médiacsoport sok éves tapasztalattal rendelkező médiaszakemberei mellett egyetemek, kutatóközpontok, médiaügynökségek és közösségi marketinggel foglalkozó ügynökségek előadói segítenek a legfontosabb online fogyasztói trendek megértésében és a digitális marketingeszközök használatának gyakorlati elsajátításában.
A március 10-én induló kurzusra március 3-ig várják a digitális kommunikáció területén naprakész ismeretekre vágyó marketing szakemberek jelentkezését.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!