Nemrégiben a Star Network egy online workshopot is összehívott, ahol az Asus, a Cartoon Network, a dm, a LEGO és az Yves Rocher részvételével beszélték át a járvány és a korlátozások okozta kihívásokat, így osztva meg a tudást a különböző szektorok képviselői között. Ennek tanulságait is összefoglalja majd az előadás.
A Star Network az évek alatt több, mint 4000 szponzorációs tartalmat menedzselt és sok millió követőhöz juttatta el influencer partnerei tartalmait, márkák üzeneteit. Emiatt is volt fontos számukra, hogy a koronavírus-járvány ideje alatt megoldást találjanak arra, hogyan segíthetnek márkáknak és influencereknek egyaránt.
„Az edukáció mindig fontos szerepet játszott a Star Network életében. Ezért is szeretnénk egy olyan online beszélgetést tartani, ahol a márkák és az influencerek is útmutatást kaphatnak ebben a nehéz helyzetben. Mindenki együtt van ebben a helyzetben, mindenkinek hasonló problémával kell megküzdenie és mindannyian tudunk segíteni egymásnak. Emellett célunk még az is, hogy a megváltozott piaci körülmények hatására is pozitív irányba haladjanak tovább az együttműködések.” – mondja Sápi Márton, értékesítési vezető, az előadás megtartója.
A Star Network várja minden olyan márka képviselőit, ügynökségeit és természetesen az influencerek részvételét is a nézők között, akiknek észrevétele vagy kérdése van az adott témával kapcsolatban. Az előadás végén Sápi Márton kérdésekre is válaszol majd, illetve interaktív „Kahoot” kvízzel is készül az ügynökség, ahol a legjobb és leggyorsabb válaszadók értékes nyereményben részesülhetnek.
Hatásos influencer kommunikáció a koronavírus-járvány idején című élő bejelentkezés április 22-én 16 órakor a Star Network Facebook-oldalán.
Kövesd be: https://facebook.com/StarNetworkHUN/
Csatlakozz az eseményhez: https://facebook.com/events/240117054065027/
Weboldal: https://starnetwork.hu/
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!