V-sport fogadással erősít a Szerencsejáték Zrt.

V-sport fogadással erősít a Szerencsejáték Zrt.
Közel négyhetes kampánnyal támogatja a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelő, izgalmas és innovatív játékának bevezetését az idén 30 éves Szerencsejáték Zrt. A V-sport fogadás termékkampányának teljeskörű megvalósításáért a Lounge Group felelt.

Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:

A kampány 2021. augusztus 16-tól szeptember 12-ig tart. Ebben az időszakban a V-sport megjelenik televízióban, rádióban, nyomtatott sajtóban, online és közösségi média felületeken, amely PR, belső kommunikációs, trade marketing és rendezvény lábakkal egészül ki.

A kampányban olyan új, célcsoportspecifikus felületeket is bevonásra kerültek, mint a Spotify, illetve podcast hirdetések, valamint egy úgynevezett 2Face megoldást is. Ezen felül a kampány részét képezik a klasszikus ATL felületek, mint a rádió hirdetések, TV sponsor crawl-ok 5 és 10 másodperces verzióban, a napi, heti és havi lapok. A BTL és TTL felületek esetében pedig ezúttal a Facebook kapta a legnagyobb hangsúlyt a célcsoportra targetált hirdetésekkel, amely kiegészül retarget, videós, statikus és HTML bannerekkel is.

A kampány fő üzenete: Virtuális játékélmény, valódi tétek

A V-sport egy új korszak kezdete a fogadásban, amely párhuzamot állít a valóság és a virtuális világ között. Azonnali elérhetőséget, instant élményt és előremutató megoldásokat kínál a játokosok számára. A V-sport bárhol, bármikor elérhető és játszható, így remek kiegészítő lehet akár a sportfogadás holtidőszakában.

Kreatív koncepció

A kreatív koncepció elkészítésekor az volt a cél, hogy a játék specialitásainak is megfelelően ötvözze a valóságot és a virtuális világot mindezt úgy, hogy amellett, hogy egy felületre hozza a kettőt, jól láthatóan el is különítse a V-sportot a 2020-ban elindított e-sportoktól.

A kampány kreatívjain a termék dinamizmusát kívántuk megjeleníteni, kizárólag olyan sportágakat bemutatásával, amelyek megtalálhatóak a V-sport kínálatában is. További egyediség, hogy a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Labdarúgó Szövetség stratégiai együttműködése keretén belül a magyar futballválogatott exkluzív megjelenítésre került a játékban, az aktuális kerettagok valós nevükkel és mezszámukkal szerepelnek a játékban.

Érdekesség

A közösségi médiában az elmúlt időszakban úgynevezett silent launch mini social kampányt indítottunk, ahol információkat és érdekességeket osztottunk meg a játékosokkal a V-sportról és annak sajátosságairól. Emellett Tőrös Balázs, Bazska segítségével tutorial videóban mutatjuk be a V-sport online és lottózóban játszható verzióját egyaránt, amelyek segítségével könnyebb eligazodni a fogadási lehetőségek között. A fentieken túl útjára indítjuk a „Játszd újra az EB-t” elnevezésű kezdeményezésünket is, amelynek lényege, hogy a V-sport sajátosságaira építve, mindössze két óra alatt újra végig izgulhatjuk az európai kontinensviadalt.

A kampánykreatívok fotózásáról készült werkfilm:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!