Uniomedia Csoport sikerei a God Stevie Awardon

Uniomedia Csoport sikerei a God Stevie Awardon
Idén egy arany, egy ezüst és két bronz díjat érdemelt ki kampányaival az Uniomedia Csoport. 2017 óta összesen 29 díjat nyertek el ezen a versenyen, melyből 6 arany, 10 ezüst, 13 pedig bronz fokozatú díj.

Arany minősítést értek el az alábbi kampányunkkal:

Megbízó: Mastercard

Kampány: Készpénzmentes Zóna

A Mastercard Készpénzmentes Zóna kampányát valódi szakmai innovációként éltük meg: a digitális fizetés biztosítása, ezen belül is a kártyaelfogadás növelése volt a cél egy speciális vállalkozói körben, mint a szépségipar, a vendéglátás, a személyi edzők vagy épp a kutyakozmetikusok. A kampány és az edukáció arra a felismerésre épült, hogy mindegyik szegmensnek más-más kételyeire kell választ adni annak érdekében, hogy kártyaelfogadókká váljanak, ugyanakkor tartalomfogyasztási szokásaik érdemben nem térnek el egy átlagemberétől. A Készpénzmentes Zóna tartalmai is hozzájárultak ahhoz, hogy 2021-ben a terminálok száma 115.000-el növekedett Magyarországon. A legfrissebb adatok szerint a teljes magyar piacon 2021-ben 115 000 új terminál került bevezetésre, ami a terminálok számát tekintve 180%-os növekedést jelent. Ez a szám a készpénzmentes zóna kampánynak, a Mastercard Doppio programjának, illetve a szabályozásnak az együttes eredménye.

Ezüst díjban részesült az alábbi kampányuk:

Megbízó: Telekom

Kapmány: Digitális óra

Haladó szellemben nem volt hiány a Magyar Telekomnak készült Digitális Óra kampányunkban sem, amely több, mint három és félmillió embert ért el annak az elkötelezettségnek a jegyében, hogy az innovatív oktatási módszerekkel a tanárokat is segítjük – a diákok mellett, természetesen. A kampány központi eleme volt az Instagram filter, amelyet egy történelmileg hű Petőfi képből készített az animációs csapatunk.

Bronz minősítést pedig az alábbi két kampányuk kapott:

Megbízó: Mastercard

Kampány: Készpénzmentes Zóna

Status: Bronze Stevie Winner

 

Megbízó: AEGON

Kampány: Aegon: KÁR a para!

Status: Bronze Stevie Winner

 

2020-ban több százezer káresetet regisztrált az Aegon biztosító Magyarországon, azonban ezen esetek 75%-a megelőzhető lett volna egy kis elővigyázatossággal. A kampánnyal az volt a célunk, hogy mindezt közérthetően kommunikáljuk a káresetet elszenvedett ügyfelek és a lakosság felé. Reprezentatív kutatással és egy edukatív, mégis humoros, háromrészes videósorozattal hívtuk fel az emberek figyelmét a FOLO-jelenségre, valamint a kármegelőzés fontosságára.

Az idej nyertesek listája itt található.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!