Trunk Tamás eseménye látogatói rekordot, az USA-ból érkező Culture Kicks pedig nézettségi rekordot döntött Budapesten!

Trunk Tamás eseménye látogatói rekordot, az USA-ból érkező Culture Kicks pedig nézettségi rekordot döntött Budapesten!
8100 fő gyűlt össze a Trunk Tamás által megálmodott, megrendezett és szervezett sneaker eseményen a Millenárison, ami világszinten is kiemelkedő! Az első campelők már november 1-én este letelepedtek a Millenárison, hogy a november 2-i 11 órás nyitáson elsők legyenek. November 2-án 11 órakor, már a Mamutig állt a sor, hogy beléphessenek a Millenáris 6.000 négyzetméteres B épületébe, ahol 17 ország 200 kiállítója és eladója a nemzetközi sneaker és streetwear kínálat krémjét bemutathassák.

Trunk Tamás vendégei a Culture Kicks, az USA-ból érkező sneaker reseller streamerek „a világ legnagyobb, legőrültebb, legmagávalragadóbb sneaker eseményének nevezte a Magyarországon megálmodott és szervezésű Sneakerness Budapestet. A Culture Kicks nézettségi rekordot döntött Budapesten, több mint 21.000 nézték egyszerre élőben a streamjüket az eseményről, ami összesen több mint 2.1 millió embert ért el.

Az esemény előtti napon a srácok a Széll Kálmán téren fiatalok lábáról vásárolták le a sneakereket, ami vidám jeleneteket okozott.

Jeff Staple, a PIGEON alapítója, Chase, a Culture Kicks tulajdonosa és Trunk Tamás a bejárati emelvényeken köszöntötték a nyitáskor felgyűlt 3.000-es tömeget. A selfiek és fotók készítésével, ahogy a Millenáris biztonsági szolgálata megerősítette, összeugrottak a sorok, kisebb fennakadást jelentve nyitáskor. Így Tamás, a szervező, maga kezelte a bejutást, karszalagozást, ami így inspiráló találkozások pillanataivá váltak. A bejutás azonban már gyorsan zajlott, és 13 óráig mindenki bejutott az eseményre.

Az esemény történelmi szenzációja, hogy magyar streetwear márka, a SORDEO – Trunk Tamás és Schäfer András által alapítva – egy Jeff Staple kollaborációt droppolt az eseményen. Jeff Staple dedikálta az első vásárlók darabjait, és egy színpadi beszélgetésen a sikeres márkaépítés receptjéről beszélt Trunk Tamás moderálásával.

Ahogy Trunk Tamás elmondta, az esemény, melyet megszervezett, már túllépte a sneaker események tematikáját. A Culture Street színpadon hazai és külföldi sneaker személyek, művészek, zenészek, és vállalkozók, a streetkultúra arcai beszélgetettek. A current culture keretében HazeTomika, a TikTokon ismertté vált rapper, és Lester Nowhere Kanye West olaszországi producere is megfért.

Az eseményen olyan különleges sneaker is jelen volt, melyet Culture Kicks alapító tagja Chase Young hozott magával. Donald Trump sneakerének „Friends and Family” darabja, melyből mindössze 50 darab készült, több mint 50 ezer dollár értékű. A sneaker történetéről pedig színpadi talk keretében beszélt.

A Pizza Forte egész nap sneaker nyereményekkel, DJ-kel, pizza kostolással várta a látogatókat.

A Culture Kicks-hez óriási sorok kígyóztak, a magyar fiatalok, és családok óriási mennyiségű cipőkkel érkeztek, amiket értékesíteni terveztek a Culture Kicks felé, akik több száz párat felvásároltak és haza is postáztak már Amerikába.

Taiwanról, Kínából, Svédországból, Olaszországból is érkeztek az esemény méretére, és nemzetköziségére rácsoldálkozó nemzetközi személyiségek.

A kultúra pedig tovább épült, és generációk közeledtek egymáshoz: a SIZE-UP befektetői verseny is győztesre talált, a Jövőálló Akadémia pedig a DISPUTA vitakultúrát építő vitájának speciális különkiadása is megrendezésre került, illetve a Lounge Group SNEAKPEEK kihívásával, melyben a Culture Kicks is részt vett, idén is fiatalok kapcsolódhattak be a sneaker kultúrából a munkaerőpiacra a Lounge Group jóvoltából.

Ahogy Jeff Staple Instagramján láthatjuk, a nemzetközi sneakervilág újabb személyiségei jelentkeztek be a jövő évi budapesti esemény látogatására, mint például CNPTS tulajdonosa és kreatív igazgatója, de még a Shoe Surgoen, a világ legismertebb sneaker customizálója is tiszteletét fejezte ki kommentben.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!