Meglepő módon ugyanazon forrásokat használják utazasi információ szerzésre a fiatalok, mint a nyugdíjasok. Legalábbis ezt állítja a MMGY Global’s 2013 Portrait of American Travelers címet viselő felmérés. A megkérdezettek többsége a Tripadvisor szolgáltatást említette elsődleges forrásként.
A meglepő tulajdonképpen az, hogy a másodiknak a YouTube videók futottak be. A világ legjobb utazási portáljait szinte alig ismerik a felhasználók. Ennek az oka, hogy az Y-generáció többsége nem szívesen olvas, hosszú beszámolókat blogokat a tervezett úti céljáról, inkább csak a szállások és az éttermekkel kapcsolatos információk iránt érdeklődik.
A hotel marketing szakma gyakorlatilag értelmetlenül dobál ki milliárdokat a nyomtatott kiadványokban megjelenő hirdetésekre, város és országmarketingre, országimázs hirdetésekre. Az amerikai utazók többsége nem ezek alapján dönt a leendő uticéljáról.
A felmérés azt is megmutatta, hogy az utazás során szívesen használnának, vagy használnak okos telefon alkalmazásokat, amelyek a lokális látványosságokat, helyi érdekességeket mutatják meg.
Teljes felmérés a hotelmarketing.com oldalon érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!