The Big Screen: Most mutasd meg, hogy mit tudsz nyújtani a hirdetőknek!

The Big Screen: Most mutasd meg, hogy mit tudsz nyújtani a hirdetőknek!
A médiaoldalról várunk hirdetési megoldás szállítókat, értékesítőket, hirdetési szolgáltatókat, akiknek hirdetési felületek állnak rendelkezésükre és szeretnék bemutatni azt a hirdetőknek. Teret biztosítunk, hogy az interneten keresztül prezentálják megoldásaikat, felületeiket, és azt, hogy miképpen tudnak a hirdetők márka és/vagy az értékesítési kommunikációjában a leghatékonyabban részt venni. Érintünk minden területet: online és hagyományos média, sales house, kiadók, vagy social média. Minden, ami digitális.

A piacnak működnie kell. Amelyik áruról, termékről, szolgáltatásról nem tudnak az emberek, azt megvenni, igénybe venni sem fogják.

Látszani tudni kell! A piacnak működnie kell!  A hirdetési eszközök versenypiacán is.
A piacunknak, az üzletednek működnie kell, és ezért mi magunk tehetjük a legtöbbet!  Tudjuk, hogy a globálisok komoly konkurenciát jelentenek!
(PDF verzió itt: KLIKK)
De ha a hazai piacot célozzuk, akkor érdemes végig gondolni, hogy
végtelen a magyar inventory; 
- van magyar hirdetés-kiszolgáló szoftver; 
- van magyar adat és van magyar adatmenedzsment platform a pontos célzáshoz; 
- vannak kiváló magyar szakemberek, ügynökségek, akik megtervezik, menedzselik a kampányt és a legtöbbet képesek kihozni belőle.

Mutassuk meg a hirdetőknek ezeket az eszközöket, hogy ha lehetséges, a hazai piacot építse, a hazai alternatívák fejlesztését támogassa minden itthonra szánt hirdetés. Magyar vevőnek, magyar felületen, magyar hirdetésmenedzsment – ott, ahol lehet. Meg azt is mutassuk meg, hogy a magyar eszközrendszer hogyan kapcsolódik a nemzetközihez, miképp lehet mindent mindennel kombinálni.

A hirdetési árak - hiszik sokan - a magasban vannak. Mi pedig pontosan tudjuk, mennyibe kerül a környező országokban a hirdetési felület. Meg kell tanítanunk a hirdetőknek, miért és hogyan érdemes hirdetést vásárolni. Melyiket éri meg, ha drága, és melyikért nem szabad pénzt adni, hiába olcsó? Vagy éppen fordítva.

Hány százaléka lehet egy termék árának a marketing?

Nos, most itt egy remek alkalom, hogy megmutasd:

- Kihez érsz el?

- Milyen speciális szolgáltatásaid, szolgáltatás-csomagjaid vannak?

- Mi olyat tudsz, amit a versenytársak nem?

- Mennyire vagy transzparens, mennyire egyértelmű az elszámolásod?

Tudjuk, hogy az első lépés a bizalom megingásának útján akkor történik meg, amikor a bizalom kérdése egyáltalán szóba kerül.

A 2020. Q4 -es időszakában így is, úgy is versenyzünk egymással a 2021-es megbízásokért. Miért ne érjél el segítségünkkel még több helyre?!

Hogy a konkurenciád így láthat? Igen, de az a megrendelő is, akihez amúgy lehet, hogy nem jutnál el. Mindenkihez nem juthatsz el! Mi ebben próbálunk meg most segíteni!

Amit nyújtani tudunk: egy prezentációs platform, egy csodálatos stúdió tökéletes kép és hangminőségben, ahol mindenki egyenlő eséllyel indulhat.

Október 7-én - az Internet Hungary online programjában - délelőtt és délután élőben közvetítjük a bemutatókat, majd az élő adást követően, kb. 4 hétre rá, a Youtube csatornánkra helyezzük ki és promotáljuk a felvételeket.

Példát mutatunk a helyszínről és a technikáról, lásd: a Media-Digital Hungary eddigi adásai itt érhetők el!

Ez egy kínálati piac… Most mutasd meg Te is, hogy mid van!

Az inventory tulajdonosok és más, hirdetést értékesítő cégek prezentációja.

Inventory és egyéb hirdetési megoldások, különleges hirdetési eszközök bemutatója.

Kérdések, amelyekre a
prezentáció során a válaszokat keressük (Nem minden kérdésre kell válaszolni. A döntés a piac kezében lesz. Mi csupán egy platformot biztosítunk):

1. Mi a hirdetési eszköz vagy csomag neve?
2. Ki a jogi személy? (múltja, max. pár mondatban)
3. Mi(k) az alap felület(ek)?
4. Mennyi és milyen médiatartalma van?
5. Mennyiségi és minőségi elérései?
6. Miért jobb az adott felületeken, illetve médiában hirdetni, mint egy alapvetően nem médiatartalommal rendelkező felületen?
7. Milyen hirdetési eszköz-csomag stratégiád van? Mi a különlegessége?
8. Az adatvezérelt megoldások lehetőségei (Források, felhasználások).
9. Hirdetések méréséi és a teljesítések validálásai.
10. Az adatok árusítása és kereskedelmük lehetősége.
11. Milyen trendeket láttok, gondoltok a médiafogyasztási szokásokban?
12. Milyen irányba tolódhat a teljes piacon, és csak az online piacon belül az inventoryk és eszközök használata? (Video, gaming, automatizált rendszerek, célcsoportok, nem, iskola, egyéb)
13. Szabadon választott témák. Brandsafety elvek, fenntarthatóság, jövőkép.

Egy egy előadónak max. 14 perc áll a rendelkezésére. (a 15. perc után lekeverjük)

+1: A közönség Zoomon keresztül kérdezhet.

Összesen 12 jelentkezőt tudunk fogadni.

Jelentkezni két ütemben lehet:

- Első alkalom: szeptember 23. 13:00-16:00 óra között

- Második alkalom: szeptember 28. 13:00-16:00 óra között

Leadási cím: jovendomondo@internethungary.com

Tárgyba kérjük beírni: The Big Screen

Leadandó anyag: max 1 oldal. max 2300 karakter.

Érkezési sorrendben fogadjuk a prezentációra jelentkezőket, a keret erejéig.

Figyelem! A befogadásról mindenképpen küldünk visszaigazolást. A leadandó anyagban nem kérünk és nem várunk el üzleti titkokat, vagy más stratégiai információkat. Azt majd az adásban lehet elmondani.

Amit kérünk:
cégnév, prezentáló neve, saját fotó, szakmai önéletrajz, (ezeket a weblapon publikáljuk).
Technikai igény, és a bemutatandó projekt rövid, tárgyszerű bemutatása. Annyi feltételünk van, hogy feleljen meg a fenti kiírás minden pontjának, amelyeket a jelentkezés beadásával egyúttal elfogad. Ezen csak nyerhetsz! Jelentkezési díj nincs!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!