Térképen a világ leggyűlöltebb márkái

Térképen a világ leggyűlöltebb márkái
Az Apple, a Nike, a Sony vagy az Uber évente rengeteg pénzt szánnak arra, hogy a márkát minél és a termékeiket vagy szolgáltatásaikat minél több ember szeresse.

Ez viszont nagyon sok esetben úgy tűnik nem elég, legalábbis a terméktesztelő Rave oldal összesítette szerint a nagy márkáknak is meggyűlik a baja a fogyasztói elégedetlenséggel - írja a Marketingmorzsák.

Twitter-bejegyzéseket összesítettek, amelyekben márkákat említettek negatív kontextusban, aztán térképre tették az országok szerint legjobban gyűlölt vagy legalábbis legtöbbet kritizált márkákat.

A magyaroknál a Sony lett, ami a legtöbb kritizáló bejegyzést kapta, és ez nem valami hazai sajátosság, ugyanis több országban is ők nyertek. A környékünkön sem szeretik, de a szomszédos országokban nagy a harag a Tesla, a Microsoft és a Facebook irányába is. Globális szinten az Uber, a Paypal és a KFC is megkapta a magáét, de vannak érdekességek is, például a jamaikaiak nagyon nincsenek megelégedve a Guccival, Tanzániában a Land Roverrel, míg a Bahamákon a Hennessyvel, az Egyesült Arab Emírségekben pedig sok a baj a Rolexszel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: márka