Tartalommarketing, de okosan!

Tartalommarketing, de okosan!
A tavasz a megújulás időszaka, és ebből fakadóan valóságos aranybányája a különféle témáknak, amiről tartalmat gyárthatunk. Mielőtt azonban túlzottan elragad a lelkesedés és a lehetőségek kavalkádja, tartsuk szem előtt, hogy a készítendő tartalom kapcsolódjon ahhoz a termékkörhöz, amit kínálunk.

A telet már egyértelműen magunk mögött hagytuk: a hőmérséklet emelkedőben és érezhetően tavaszodik. Ilyenkor mindannyian új lendülettel készülünk fel a melegebb időszakra. Tartalommarketing szempontból ez remek alkalmat ad arra, hogy tennivaló listákat készítsünk, illetve tippeket adjunk: mit, hogyan, illetve milyen eszközökkel célszerű csinálni - olvasható a kosarertek.hu szakmai oldalon.

Először is rengeteg tennivaló akad a lakás, ház, a nyaraló körül. Ilyen lehet a nagytakarítás, festés, növények ültetése és gondozása. Sok hasznos információval szolgálhatunk a javasolt eszközöktől és módszerektől kezdve a különféle növényeken át a mesterembereket kínáló weboldalakig.

Miután a lakókörnyezetünket rendbe raktuk, mi magunk következünk. Az új szezonhoz új külső dukál: aktuális ruhák, cipők, frizurák, sminkek témájáról szintén számos tartalom gyártható, ráadásul célközönségenként más-más fókusszal: elég, ha a szinglik és a családosok eltérő életmódjára és igényeire gondolunk.

Hasonlóan nagy téma az autónk felkészítése, hiszen a szezonváltás itt is szükség van, téli/nyári gumik váltásától kezdve az ablakmosó folyadék cseréjén át egy alapos külső-belső tisztításig, illetve a kocsi műszaki állapotának felméréséig. Sosem át felhívni rá az autósok figyelmét, hogy tél során a járműre rakódott sós, koszos hólé milyen károkat okozhat. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!