A B2C oldalán jelent meg egy nyúlfarknyi magyarázattal a Tartalom marketing használatot és annak eredményeit vizsgáló felméréseket demonstráló infografika. A megállapításai néhol meglepőek, de azt mutatják, hogy a hagyományos marketing eszközrendszere, ma már nem nélkülözheti az a digitális megoldásokat.
Az adaton nem csak az előnyöket, hanem a "hátrányokat" és problémákat is feszegetik, így a grafika nem billen egyértelműen a "mindenkinek ez az egyetlen és kötelező megoldás" irányba.
A design egyébként gyönyörűen szemlélteti, hogy a sokakben jelenleg még félelmeket okozó változásokat egyre inkább közelíti a felhasználói elvárás, a mindenhol, minden eszközön fogyasztható tartalom.
A számok pedig lenyűgözőek, a naponta 27 millió megosztott tartalom, vagy a nagyon költség hatékony megoldási lehetőség tulajdonképpen folyamatosan növeli azt a réteget, akik már nap mint nap használják a kampányaikban a content marketing kínálta előnyöket.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!