Ha a tartalom nem ott jelenik meg, ahol az embereknek szükségük van rá teljesen felesleges lesz. Míg néhány tartalom képes saját magától elterjedni, addig a többségnek szüksége van arra, hogy jól pozícionálva minél több embert érjen el. Heidi Cohen 37 lépéses listát állított össze, amelyben hasznos tanácsokat ad ahhoz, hogy tartalmaink a lehető legtöbb olyan embert érjen el, akiknek valóban az általunk közölt információkra van szüksége. Tartalmaink három fő platformon jelennek meg, saját média felület, közösségi média, és harmadik fél weboldalain nem mindegy, hogy hol milyen információt osztunk meg.
Fontos, hogy weboldalunkon legyen olyan felület, ahol a legutóbbi híreket és a legfrissebb tartalmainkat osztjuk meg.
Az egyes termékeinkhez olyan linkeket adjunk meg, amelyek releváns, naprakész és részletes információval szolgálnak. Ez nagy versenyelőny lehet a vásárláskor, hiszen sok cég nem él ezzel a lehetőséggel, és a potenciális vásárlók hamar elnavigálnak az oldalról, ha nem találják meg az őket érdeklő információkat.
Minél több felületen, még a névjegykártyádon is jelenítsd meg a webes tartalmaidat, például youtube csatornádat vagy blogodat.
Használd ki a konferencia prezentációk adta lehetőséget, ha esetleg olyan a helyzet a prezentáció végén tégy speciális ajánlatot a konferencia résztvevőinek.
További hasznos tanácsokat olvashatsz a témakörben Heidi Cohen blog bejegyzésében.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!