Szóviccek, TikTok és szemkamera – Ezek lettek az IAB 2024-es Legjobb szakdolgozat pályázatának győztes témái

Szóviccek, TikTok és szemkamera – Ezek lettek az IAB 2024-es Legjobb szakdolgozat pályázatának győztes témái
Az IAB Hungary március 28-án kihirdette a Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2024 című pályázatának nyerteseit, akiket konzulenseikkel együtt díjazott. Az Atmedia, a GroupM és az OMD által támogatott verseny ünnepélyes díjátadójára a Duna Towerben, az Omnicom Media Group székházában került sor.

A versenyre beérkezett 26 nevezésből nyolc alkotás került a döntőbe, közülük három pályázó és konzulenseik részesültek pénzbeli jutalommal járó elismerésben. Idén ugyanis a szakmai zsűri döntése alapján mesterszakon holtversenyben két győztest is hirdettek.

Mesterszakos győztes:

● Dolgozat címe: Görgetés a bőrápolásért – A TikTok mint edutainment eszköz kvalitatív vizsgálata

● Szerző: Kocsó Barbara (Budapesti Corvinus Egyetem)

● Konzulens: Dr. Markos-Kujbus Éva

Mesterszakos győztes:

● Dolgozat címe: Arculatváltás vizsgálata szemkamerás kutatással egy élelmiszeripari vállalatnál

● Szerző: Boros Henrietta Mónika (Debreceni Egyetem)

● Konzulens: Dr. Fehér András és Dr. Kontor Enikő

Alapszakos győztes:

● Cím: Szóviccektől a márkaépítésig

● Szerző: Krasznai Blanka (Budapesti Corvinus Egyetem)

● Konzulens: Dr. Markos-Kujbus Éva

● A nyertessel készült interjú az IAB blogon itt olvasható.

Minden pályázatot egy EMOK-oktató és egy IAB-s szakember értékelt, a shortlist az összpontszámok alapján állt össze. A dolgozatokat előzetesen anonimizálták, a pályázó neve, intézménye és konzulensének neve nem volt ismert az előzsűrizés során.

A zsűriben a szponzorok részéről Erdélyi Eszter (Atmedia), Néz Kata (OMG) és Török Diána (GroupM), az IAB Hungary vezetősége részéről Kenessey Adrien projektvezető és Papliczky Pál ügyvezető, valamint dr. Iványi Tamás (BME), dr. Gáti Mirkó (Budapesti Corvinus Egyetem) és Lékai Erika (PTE) vett részt.

Az IAB Hungary immár hatodik alkalommal hirdette meg pályázatát, amelynek keretében a digitális marketing és média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazta. A díjra bárki pályázhatott, aki az említett szakterületen 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védte meg dolgozatát valamely hazai felsőoktatási intézmény alap- vagy mesterszakos képzésén.

A nyertesek mellett az idei döntősök névsorát, továbbá a korábbi győztesekkel készült interjúkat a pályázat weboldalán lehet elérni: ab.hu/legjobb-szakdolgozat. Az elkövetkező hetekben az idei győztesekkel is olvashatók majd interjúk az IAB Hungary honlapján.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: IAB, szakdolgozat