Szövegírás villámtippek, hogy szép szóval adj el

Szövegírás villámtippek, hogy szép szóval adj el
Szövegírás villámtippek következnek a Langmár Kommunikáció csapatától. Mire kell figyelned az ügyfélkommunikáció, a piachódítás és a PR területén?

Ha nincs türelmed arra, hogy a szövegírás terén írt, hosszas tankönyveket bújd, akkor a lényegről itt olvashatsz röviden. Azért is érdemes ezekre a tippekre figyelned, mert a gyakorlatból, a működő napi tapasztalatából származnak.

Top 3 szövegírás tipp, ha csak a lényegre van időd

1. Ne feledd: az ügyfelek eredményeket vásárolnak, nem módszereket! Megoldásokra és válaszokra kíváncsiak.

Sértődés ne essék, de senkit sem a céged hőstörténete, és nem is a cégvezető személye érdekel. De többet mondok, ami már tényleg fura: néha még csak nem is maga a termék vagy a szolgáltatás érdekli őket.

Hanem arra kíváncsiak, hogy mi az, amit az a bizonyos termék vagy szolgáltatás biztosíthat számukra: az előny, a haszon, az eredmény – nevezd csak bátran bárhogy, de mindig erről írj!

Érd el a webszövegeddel, hogy azt a kívánatos állapotot lássák maguk előtt az olvasóid, amikor minden gondjuk-bajuk megoldódott, és végre hátradőlhetnek. Érezze csak át a gondtalan öröm hangulatát az olvasó, és máris megvan a vásárlód!

2. Szeresd (sőt, imádd, és ismerd is minél jobban) az ellenvetéseket!

Miért? Mert aki fenntartást fogalmaz meg, az vételi szándékot jelez. Az ellenvetés és a kifogás jó jel lehet, ha igazán tudsz értékesíteni, mert aki teszi, az legalább egy pillanatra elgondolkodott azon, hogy vásároljon.

Az értékesítési szöveged akkor hiteles és őszinte, ráadásul tartalmasabb is, ha jelzi, hogy a céged tudatában van a lehetséges hátulütőknek és kifogásoknak. Így lehet az ellenvetések vitorlájából kifogni a szelet, és bizalmat építeni: ha sorban megválaszolod a képzelt akadékoskodó ügyfél kifogásait.

3. Ismerd a varázsszavakat!
Mit keres az, akit úgy szeretnél, hogy Rád találjon? Ezt pontosan tudnod kell, hogy a Tied legyen a Google-kereső.

Romantikusan fogalmazva: az online élményeink 93%-a a keresőmotorral kezdődik, akár vásárlásról, akár egyszerű nézelődésről van szó. Ezért bármennyire is jó a weblap, ha a SEO hiányzik, akkor olyan, mintha nem is volna.

A legszebb az volna, ha a Google-robotok lehetőleg a találati lista első oldalán hoznának ki. Emellett meg olyan szöveg kellene hogy a weblapon díszelegjen, ami nemcsak helyet foglal, hanem vásárlásra is késztet. Akár Te írod meg, akár szakértővel íratod, add át azt a gondolatot, hogy a neten kereső problémájára Te nyújtod a legjobb megoldást!

A Langmár Kommunikáció csapata

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!