Szerelmi témájú műalkotásokkal irányítja rá a figyelmet az ajándékozásra a Snobelier

Szerelmi témájú műalkotásokkal irányítja rá a figyelmet  az ajándékozásra a Snobelier
Az ajándékozás, mint az emberi kapcsolatok erősítésének eszköze, mindig is jelen volt az eszköztárunkban – emeli ki a 2021. őszén, Magyarországon elindult, de az alapvetően a kelet-közép-európai régióra fókuszáló Snobelier webáruház. Felvetésüket a művészettörténetből vett példákkal támasztják alá a 2022-es első imázskampányukban.

Március elsején véget ér a magyar alapítású luxuswebshop bevezetőkampánya, amelynek koncepciójához ugyancsak a művészettörténetet hívták segítségül. A „Where the modern aristocrasy shops” nevezetű kampányban négy darab itáliai reneszánsz portré került bevetésre, amelyekre az áruház kínálatában lévő luxuskiegészítőket montíroztak arra reflektálva, hogy amennyiben ezek az egykori előkelőségek ma élnének, csakis a Snobelierről vásárolnának.

2022. március elsejétől ezt az irányt folytatja tovább a cég az online látható tavasz-nyári kampányával, az üzenet azonban teljesen más. Ezúttal a tökéletes ajándék megtalálásának fontosságára hívnák fel a figyelmet, amely képes akár arra is, hogy közelebb hozza egymáshoz a megajándékozót és a megajándékozottat. „A tökéletes ajándék mindig közelebb hoz” nevezetű kampány központi mondanivalója, hogy bár legyen szó különböző történelmi korszakokról és akár eltérő kultúrákról, az ajándékozás szeretetnyelve univerzális, hiszen alapvető szükségletünk, hogy szeressünk és szeretve érezzük magunkat. És ezt az ember, amióta világ a világ, igyekezett a művészet által is kifejezésre juttatni. Mindegy, hogy milyen eszköztárral, stílusban, milyen kompozícióval vagy megfogalmazásban, de a szeretet/szerelem jelenik meg Gustav Klimt (A csók; 1907), Marc Chagall (A születésnap; 1887), Edoardo Tofano (Végre egyedül; 1878), Jean-Francois de Troy (A szerelem kinyilatkoztatása; 1724) képein és a Tutankhamon sírjában talált, az egyiptomi fáraót és feleségét meghitt módon ábrázoló trónszék háttámláján is a Kr.e. XIV. század első feléből. Természetesen a geg ezúttal sem maradt el, a hölgyek kezében mindig ott egy Snobelier-es papírzacskó, azt sejtetvén, hogy bárhol is tartson egy kapcsolat, a jól eltalált ajándék mindig csak lendíthet rajta, hiszen ez az egyik legjobb formája a szeretetünk kifejezésének.

„A kampány célja, hogy felhívja arra a potenciális vásárlóink figyelmét, hogy ne csak le akarják tudni az ajándékozást, ez nem egy házi feladat, amit a legkönnyebben meg kellene úszni. Ha azonban valaki így is áll hozzá, netán semmi ötlete sincs, akkor kézenfekvő megoldás legyen a Snobelier felületéhez, csapatához fordulni ötletekért, hogy a szeretteinek valóban örömet tudjon szerezni az illető, és ne a gardrób elfekvő készletét gyarapítsa csak tovább” – teszi hozzá Pécsi Balázs társtulajdonos-ügyvezető. Persze, nem csupán a hölgyek számára tartogat izgalmakat a folyamatosan frissülő kínálat, a gourmet-termékek mellett gyerekjátékokat és bútorokat is tartanak – természetesen csak a legkiválóbb beszállítóktól, amilyen a régióban egyedül általuk forgalmazott Scarlet Splendour indiai luxusbútor manufaktúra vagy a Baghera vintage stílusú gyerekautó gyártó. A concierge vonalukat nemcsak az akár személyre szabott kiszolgálás, hanem egyes termékek is tovább erősítik, a bútorok vagy a Patricia Gucci által tervezett luxusbőröndök az ügyfelek megrendelésére kerülnek csak legyártásra – tökéletes meglepetés gyanánt a lakberendezés vagy az utazás szerelmeseinek.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!