
A személyes márka fontosságáról Amerikában nem nagyon kell győzködni mostanában senkit. A rettenetes információs zajban meglehetősen tudatosan kell építkezni azoknak a szakértőknek, tanácsadóknak, akik ki szeretnének tűnni a többiek közül.
Erre sok esetben nem elegendő egy blog. Ahhoz, hogy tényleg véleményvezérré nőhessük ki magunkat elég sok mindent meg kell tennünk.
A személyes márka értéke folyamtos ápolást igényel, nem szerezhető meg gyorsan az a bizalom és figyelem, amely az igazi értékét képviseli. Az építkezés folyamatában rendkívül következetesnek és kitartónak kell lennünk, különben az egész munkánk kárba veszhet.
A reputációnk ilyen jellegű növelése természetesen szakmai elismerést, megrendelőket és sikereket szállít hosszú távon. A kockázatok és mellékhatások tekintetében egyébként érdemes a személyes márkaépítés egyik legjobb szakemberével Nagy Krisztával (Vérnyúl) konzultálni.
Az alapokat meglehet tanulni könyvekből, vagy akár egy infógrafika segítségével is, de az igazi profik a személyes márkájuk felépítését szakemberekre bízzák.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!