
A napi átlagos blog látogatók 80%-a először jár oldalunkon, így érdemes mindent megtenni azért, hogy meg is tartsuk őket. Természetesen a remek tartalom erején túl, bevethetünk hírlevél feliratkozásokat és közösségi médiában való toborzást is ilyen céljainkhoz. Fontos észben tartani, hogy a blogbejegyzések sűrűsége nagyon is fontos, mert a napi posztokat publikáló blogok általában ötször akkora forgalmúak, mint a csupán hetente frissülők. Emellett nemcsak a darabszám, de azok terjedelme is számít. Persze nem szabad túlzásokba esni, de 1500 szóig ne álljon meg, ha elegendő hivatkozást szeretne gyűjteni.
Ha igazán sikerre szeretnénk vinni blogunkat, akkor bizony hosszú távon kell megnyernünk olvasóinkat. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a megfelelő illusztráció, mely soha nem maradhat el, illetve az egész oldal megjelenése és átláthatósága is sokat tehet hozzá népszerűségünkhöz. A megkérdezettek 63%-a nyilatkozta azt, hogy ha több szerző párhuzamosan publikál, az extra hitelességet adhat az oldalnak, mely tényt hasznos lehet észben tartani.
Ha céges blogot vezet, ne csak reklámokat publikáljon oldalán. Az emberek 70%-a cikkekből ismeri meg a vállalatokat, és nem pedig hirdetésekből. Igyekezzünk olyan tartalmat gyártani, melyet mások esetleg átvehetnek tőlünk, vagy csak egyszerűen megoszthatják ismerőseikkel, ezzel is hirdetve bennünket.
Kíváncsi, hogy melyik nap születik a legtöbb blog poszt? Vagy szeretné tudni, hogy mikor érdemes publikálni, hogy a legtöbb megosztást kapja? Ha igen, akkor érdemes áttekintenie a teljes infografikát, melyet a Social Marketing Writing állított össze.
![]() |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!