2015. november 25. 09:00Marketing
A karácsony közeledtével egyre inkább beburkolja az idei ünnepet a Csillagok Háborúja merchandising kampánya, a legújabb áldozat a Google.
Egy évtizeddel a legutóbbi Star Wars film bemutatását követően, a sci-fi rajongók és lézerkard megszállottak ismét tűkön ülve várják a Csillagok háborúja hetedik részének, “Az ébredő Erő”-nek december közepére időzített premierjét. Valószínűleg a Google fejlesztői között is szép számmal akadnak rajongók, akik munkájának hála, mostantól Star Wars arculatba burkolva is élvezhetjük kedvenc Google eszközeinket.
A film rajongói a Google Star Wars oldalán hozhatják meg a kritikus döntést, hogy a jedi-khez vagy a sith-ekhez csatlakoznának-e szívesebben. Noha az “Erőt” nem biztos, hogy használni tudjuk majd ezután és még lézerkardod sem kapunk, de a Gmail, a Youtube és számos más Google szolgáltatás is Star Wars újításokat kap a választásunknak megfelelően.
Az apró változtatások között szerepel például, hogy a Gmail Csillagok háborúja hátteret, a Youtube idősávja és hangerőszabályzója pedig lézerkard kinézetett kap, illetve a Google Maps-ben is egy űrhajó fogja mutatni, hogy hol is vagyunk éppen. Természetesen, hogy le ne maradjunk filmről, a Google naptárunkba is rögtön bekerülnek a premierhez kapcsolódó dátumok és események.
A Google további izgalmas, rejtett meglepetéseket ígér a rajongóknak, akik február elejéig
élvezhetik a Star Wars témákat. Ha Ön is izgatottan várja bemutatót, vagy egyszerűen kíváncsi, hogy milyen apróságokkal készült a Google, akkor a google.com/starwars oldalon tud a jedi-k vagy sith-ek oldalára állni.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Marketing