Sikerdíjas vevőszerzés: fizess csak akkor, ha már neked fizettek - performance marketing webshopoknak a gyakorlatban

Sikerdíjas vevőszerzés: fizess csak akkor, ha már neked fizettek - performance marketing webshopoknak a gyakorlatban
A 2021-es év is nagy kihívások elé állította a gazdasági élet szereplőit, a nyertesek a gyorsan reagáló és teljesítmény alapú online marketingeszközöket választó vállalatok közül kerültek ki. A VIVnetworks.com Közép- és Kelet-Európa legeredményesebb affiliate hálózata, jelentős többletbevételt generált idén is a magyar webáruházaknak azáltal, hogy hatékony, átlátható rendszerén keresztül köti össze a webshopokat a médiumokkal.

„A járványhelyzet rákényszerítette a webáruházakat, hogy olyan új értékesítési megoldásokat keressenek, melyekkel optimalizált reklámköltés mellett tudnak növekedést elérni, így exponenciálisan növekedett ügyfeleink száma.” - mondta el Mirko Zapletal, a VIVnetworks.com közép- és kelet-európai regionális kereskedelmi igazgatója. A vállalat CJ.com amerikai affiliate hálózat kizárólagos közép- és kelet-európai üzemeltetője.

„Jelentős plusz bevételt generáltunk közepes és nagy online boltok számára, de járványmentes években is átlagosan 10-15% plusz online forgalmat hozunk. Magyarországon havonta több mint 500 ezer euró forgalmat kezelünk, és több mint 10 ezer megrendelést generálunk ügyfeleinknek” – tette hozzá Mirko Zapletal. A rendszer erőssége, hogy a webáruházak saját maguk állítják be a médiatulajdonosok jutalékát, marketingcéljaiknak megfelelően. „Ez azt jelenti, hogy más jutalék százalékot állíthatunk be egy új és egy meglevő vásárló, vagy egy influencer és egy kuponos oldal felé is. A jutalék fizetése csak akkor történik, ha a vásárló kifizette a terméket, és nem mondta vissza a rendelést. Ilyen módon a tényleges vásárlásig lényegében egy ingyenes reklámozás zajlik. Ügyfeleink másik nagy előnyként a kontrollálható költségeket, a magyar nyelvű, szakértő affiliate managereket szokták kiemelni, valamint azt, hogy a legtöbb médiapartnerrel mi rendelkezünk affiliate hálózatunkban.” – egészítette ki a kereskedelmi igazgató. „A 2009 óta működő vállalatunk magyarországi ügyfelei közé tartozik többek között az Aboutyou, Alza.hu, Answear, BiotechUSA, Bonami, Booking.com, Dormeo, Gymbeam, Jateknet.hu, Kaercher, Libri.hu, Notino, Petissimo, Swarovski, Topshop, Yves Rocher és még sokan mások. Minden európai országban tudunk fiókot nyitni és segíteni ügyfeleinknek, hiszen közel 50 kollégával dolgozunk együtt, és 18 nyelven beszélünk központunkban.” – tette hozzá Mirko Zapletal.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!