Sabre Awards IN2: Kategóriagyőztes a Telekom & Uniomedia Digitális óra kampány

Sabre Awards IN2: Kategóriagyőztes a Telekom & Uniomedia Digitális óra kampány
A Sabre Awards IN2 versenyén korábban shortlistre került, Telekommal közös Digitális Óra kampányunkat a kategória legjobbjának választották!

Kategória: Tools and Tactics

Alkategória: AI/Virtual Reality/Augmented Reality/Immersive Technology

Kampány neve: Digitális Óra

Ügyfél: Magyar Telekom

Digitális óra kampányuk több, mint három és félmillió embert ért el annak az elkötelezettségnek a jegyében, hogy az innovatív oktatási módszerekkel a tanárokat is segítsük – a diákok mellett, természetesen. A kampány központi eleme volt az Instagram filter, amelyet egy történelmileg hű Petőfi képből készített az animációs csapatuk.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Telekom, Uniomedia