
A kampány során az üzletember és a vármegyei rendvédelmi szerv különböző hasznos tartalmakkal és tevékenységekkel hívja fel a figyelmet a felelős autóvezetés fontosságára, kiemelt figyelmet fordítva az alkoholfogyasztás veszélyeire. A kezdeményezés fő üzenetét gyakorlati tanács formájába ültették át, ami a szoros együttműködésnek köszönhetően februártól felkerül a Szentkirályi ásványvizes palackokra.
Az új címkéken Balogh Levente szólítja meg az embereket, aki azt szeretné elérni, hogy az aktivitás minél többekhez eljusson: „Még tavaly, az indulásakor csatlakoztam a térségünk balesetmegelőzési kampányához. Főbb céljai, hogy felhívják a figyelmet a telefonozás, alkoholfogyasztás és a vezetés mérgező kapcsolatára, és a biztonságiöv fontosságára. Ez az üzenet kiemelten fontos számomra, ezért is szerettem volna, hogy az új címkéken a nevem mellett az arcom is megjelenjen."
A Szentkirályi ásványvizes palackok új címkéjével, amin a „Ha vezetnem kell, ásványvizet iszom" szlogen szerepel, a fogyasztók februártól találkozhatnak a Bács-Kiskun vármegyei üzletek polcain.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!