A megmérettetés rekord mennyiségű, összesen 94 gyémántdíjjal zárult.
A különös év igazán kreatív ötleteket kívánt meg, ami abból is jól látszik, hogy egészen újszerű projektekkel jelentkeztek a nevezők – így foglalható össze a hatodik Marketing Diamond Awards verseny eredménye. A megmérettetést a Magyar Marketing Szövetség azzal a céllal hívta életre, hogy megteremtse a kisebb cégek és alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásainak legnagyobb hazai elismerését. A kiírásra 2020-ban korábban nem látott számú, 125 pályázat érkezett. A verseny történetében először az MMSZ egy ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazta a legkreatívabb kommunikációs kampányokat.
Idén „Az Év Megbízója” a Billingo Technologies Zrt., „Az Év Ügynöksége” a Kreatív Vonalak Kft., az „Az Év Marketing Nagykövete” pedig a Klausz Social Group Kft. lett, a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház pedig a Lounge Group különdíjában részesült.
A négy kiemelt nyertesnek a Lounge Group különdíjakat is felajánlott, szakmai előadások közül választhattak a legjobbak. A Kreatív Vonalak Kft. és a Billingo Technologies Zrt. Szabó Zsófia - a Lounge Group kutatási divízióvezetője – által tartott Kutatási projektszemlélet képzést választotta, míg a Klausz Social Group Kft. és a Móricz Zsigmond Színház az ügynökség Head of Digital szakértője, Kelemen Zsolt Socialmedia-tartalom és hirdetésmenedzsment kurzusa mellett döntött.
A díjátadó, a jelenlegi egészségügyi helyzetre való tekintettel vendégek nélkül, szigorú biztonsági intézkedéseket betartva zajlott és a Lounge Group videós stábja gondoskodott arról, hogy megörökítse a kétnapos eseményt. A gyémántdíjasoknak Katona Norbert, a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatója, a fő- és különdíjasoknak pedig Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, és Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója adták át az elismeréseket.
A díjátadó megörökített pillanatai a Lounge Group weboldalán tekinthetők meg, a videókból többek között az is kiderül, hogy melyik versenyző ünnepelte „munkaszünettel” az örömhírt.
Fotó: MDA
Az alábbi fotók forrása:Lounge Group
|
Az Év Marketing Nagykövete - Klausz |
|
Az Év Megbízója - billingo.hu |
|
Az Év Ügynöksége - Kreatív Vonalak |
|
Balázs Réka - Provident Pénzügyi Zrt. |
|
Bányai Brigitta, Bilingual Program_ |
|
Bartal Péter - DesignABC |
|
Békési Barbara - Budapest Congress Ce |
|
Buranits Ildikó - Fitparade |
|
Csility Tamás -Creatum Branding & Rek |
|
Fincza Gergely, Y-shift |
|
Gász Máté - UpSolution |
|
Gózon Ágnes - E-ton Inbound Marketing |
|
Hermann Zsuzsanna, Trade magazin |
|
Jovon Viktória, Chiro Marketing |
|
Keczán Pál - Bowman and Becker |
|
Körző Nóra - HD marketing |
|
Máté-Csóti Janka - Tricky Communication |
|
Mátyus László - EDC Debrecen |
|
Mészáros Kata - oginet Systems |
|
Mihovics Pálma - Open Media Group |
|
Nagy Dénes - JCDecaux Hungary, |
|
Pálfi Éva - B2W |
|
Pap Sára - INGLOT Hungary |
|
Sipos Zoltán - Kreatív Kontroll |
|
Szabácsik Gergely, Yellow Bird |
|
Szesztay Péter, BP Digital |
|
Torday Gábor, KNK |
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!