Reklámszakemberrel erősít a Brand New Galaxy

Reklámszakemberrel erősít a Brand New Galaxy
Frank Carvalho nyolc évet dolgozott a Leo Burnett budapesti irodájában, ahol egyebek mellett a Samsung, a General Motors és a Philip Morris International tartozott regionális ügyfelei közé.

A marketing és technológiai cég Amszterdamban nyitja meg nyugat-európai központját. A csoport küldetése, hogy szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldásokat kínáljon az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén a holland fővárosból. A céget a magyar reklámszakmában is sikereket elérő marketing és reklámszakember, Frank Carvalho vezeti.

"A növekedés a küldetésünk. Nagyon gyorsan növekszünk, mert a cégünk felépítésekor azt tartottuk szem előtt, hogy azok a szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldások, amiket kínálunk minden tekintetben növeljék az ügyfeleink üzleti teljesítményét. A növekedést szolgálják egyedi digitális megoldásaink, és az a világméretű hálózat, amelyen keresztül az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén kínálunk szolgáltatásokat. Az új központunkat is azért Amszterdamban hoztuk létre, mert a holland főváros is növekszik és egyre inkább Európa új kereskedelmi központjává válik" – mondta Frank Carvalho, a Brand New Galaxy Amsterdam ügyvezető igazgatója.

"A teljes digitális ökoszisztéma hatékony menedzsmentjét minden olyan vállalkozásnak prioritásként kell kezelni, amely jelentős növekedést szeretne elérni az e-kereskedelem területén. Egy olyan end-to-end e-kereskedelmi versenyzőként, amely a globális-lokális módszerre épít, éppen ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy közelebbi kapcsolatot építsünk ki nyugat-európai ügyfeleinkkel. Az amszterdami irodánk így jól illeszkedik abba a stratégiába, hogy olyan központokat alakítsunk ki világszerte, amelyek egyaránt ki tudják szolgálni a fejlett cégeket és azokat is, akik még csak az elején járnak az e-kereskedelmi útjuknak" – mondta Michał Glapiński, a Brand New Galaxy növekedésért és nemzetközi tevékenységért felelős vezetője.

Frank Carvalho 25 éves marketing és reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezik a világ minden részéről, így Magyarországról, az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Németországból, Csehországból, Lengyelországból és Ausztráliából. A szakember New York-ból költözik Amszterdamba, ahol észak-amerikai account menedzsment vezetője és globális üzleti igazgatója volt a WPP-csoporthoz tartozó Hogarth-nak. Ezt megelőzően a Publicis Groupe-nál dolgozott regionális ügyfélkapcsolati igazgatóként és európai üzleti vezetőként, valamint senior brand és marketing igazgatója volt a cseh Vodafone-nak.  Munkáját eddig négy Cannes Lions díjjal jutalmazták.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!