
Elsőre talán úgy tűnhet, hogy egy egyszerű poszt a céges Facebook oldalon nem kerül semmibe, de ha valami eredményt is szeretnénk látni, akkor bizony komoly pénzeket kell fordítanunk a feladatra. Az összeállítás körülbelül két órányi tervezéssel és kivitelezéssel számol minden egyes Facebook bejegyzéshez. Ez például egy olyan nagyvállalat számára, mint a Nesté, mely megközelítőleg napi 1500 posztot publikál a különböző termékei Facebook oldalaira, naponta körülbelül 128 ezer amerikai dollár marketing kiadást jelent. Természetesen a Facebook csak egy a sok közül, számos más közösségi oldalt is folyamatosan frissíteni kell, és akkor még nem is beszéltünk a hagyományos online reklámokról, melyek különösen sokba kerülhetnek.
![]() |
A megkérdezett marketing szakemberek körülbelül 60%-a nyilatkozta, hogy tervezik emelni az online hirdetésekre szánt összegeket a jövőben. Az egyik kiemelkedően növekedő tartalomszegmens a videó, mely talán az egyik leghatásosabb módja a fogyasztók elérésének, de egyben a legköltségesebb is. A tartalom lett a digitális kor marketing fizető eszköze, és az áhított cél a célközönség figyelme, melynek egyre nagyobb ára van. Ahogy egyre több az internet és közösségi oldal felhasználó, annál nagyobb és nagyobb a verseny az ő kegyeikért.
Jelenleg 3 milliárd ember használja az internetet naponta, de ez a szám, a várakozások szerint az elkövetkezendő 5 évben a duplájára növekedhet, még nagyobb kihívás elé állítva a marketingeseket. Egyre gyorsabban, és egyre szűkölő keretek között kell majd lavírozniuk a reklám szakembereknek, de az kétségtelen, hogy rendkívül izgalmas éveknek nézünk elébe.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!