
A kampány – amely egészen szeptember 30-ig lesz látható – a televíziós reklámblokkokban, digitális csatornákon és az üzletekben is megjelenik, így a fogyasztók minden érintkezési ponton találkozhatnak a márka üzenetével.
A kampány fókuszában a tökéletes pillanatok állnak – és azok a hibák, amelyek még ezeket is megszínezik.
Az új kreatív koncepció középpontjában az esküvő, mint kiemelten fontos élethelyzet áll – egy olyan esemény, amelynek során mindannyian a lehető legtökéletesebbre törekszünk. Ugyanakkor az élet, ahogy szokott, közbeszólhat – de a ROSSMANN-nál hiszünk abban, hogy még egy váratlan baki sem jelent tragédiát.
A kampány fő üzenete így szól: „A te életed is tele van fontos pillanatokkal? Nincs tragédia, megoldjuk! Ránk mindig számíthatsz!”
Az új image kampány célja, hogy a márkához közel hozza a fiatal generációt, családosokat– és mindazokat, akik a hétköznapok kihívásaiban is partnert keresnek. A humoros, mégis emberközeli kommunikáció pedig tovább erősíti a ROSSMANN márka elkötelezettségét: segítünk ott lenni, ahol igazán számít.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!