
Az Internet Hungary konferencia programjába az újonnan bekerült Piros terembenéppen ezt a sokszínűséget hallgathatjuk végig, rengeteg insight-ot kaphatunk arra vonatkozóan, hogyan használjuk ha még nem próbáltuk ki, vagy van-e további finomításra lehetőség, ha már bekerült a médiaterveinkbe - nem utolsó sorban pedig akár kulturált vitát is folytathatunk arról, ha tapasztalataink mást mutattak, mint a látottak/hallottak!
Hazai előadók szép számmal fogják megosztani velünk, hogyan és hova tudták beilleszteni ezt a megoldást, és mivel az Ő előadásaiknak mindig örömmel szavaz bizalmat a publikum, így nem emelnénk ki senkit. Viszont feltehetőleg a nemzetközi kollégák maguk, cégeik, és tevékenységük kevésbé ismert, így néhányukról pár gondolatot olvashattok alább:
Sacha Berlik
Az európai programmatic piac egyik kultikus alakja. A világ egyik legnagyobb DSP-jének, a The Trade Desk EMEA ügyvezető igazgatója.
Sacha előadásából megtudhatjuk, hogy a technológia és az adatok hogyan alakítják át a jövőben a hirdetési piacot és hogyan alkalmazkodhatunk ehhez az egyre komplexebb ökoszisztémához. Mik a globális trendek és mire számíthatunk a CEE régióban, így Magyarországon akár már 2019-ben. A Média és a hirdetések jövője (2018 szeptember 25., 13:05-13:25)
Léon Liest
Holland internetes szakember, az IPG Mediabrands programmatic cégének, a Cadreonnak a vezetője.
Léon arról fog beszámolni, hogy hogyan fejlődött a holland programmatic piac az elmúlt években odáig, hogy mára a direkt online deal-ek nagy része ezen a csatornán keresztül valósul meg. Milyen előnyöket tartogatnak olyan új vásárlási módszerek, mint például a programmatic guaranteed, és, hogyan váltak a most még offline-nak gondolt csatornák automatizálttá és célozhatóvá. 100% programmatic Hollandiában (2018. szeptember 25., 14:10-14:30)
Frank Kretzschmar
Az AdsWizz DACH, skandináv és kelet-európai régiójának vezetője
Az AdsWizz a világon piacvezető a digitális audió hirdetések területén. Hogyan válik ez a talán még offline-nak gondolt hirdetési csatorna programmatic-ká? Hogyan működik pontosan? Milyen inventory lehetőségek vannak itthon? Egyáltalán hogyan illeszkedik ez a csatorna a vásárlói útvonalba? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatunk Frank előadásából. Új csatorna: Programmatic Audió (2018. szeptember 25., 14:30-14:50)
Benjamin Hoppé
Az Integral Ad Science észak-európai régiójának platform igazgatója
A közelmúltban, első sorban a YouTube botrányok kapcsán fókuszba került a márkabiztonság kérdésköre. Benjamin előadásából megtudhatjuk, hogy mi számít „veszélyesnek”, és mekkora is a kockázat pontosan, valamint, hogyan érhetjük el, hogy hirdetésünkkel építsük a márkánk, és semmiképpen se romboljuk azt. Mindezek mellett szóba kerül majd egy másik hot topic is, a fraud, mely magában foglalja többek között a robotok által generált forgalmat is. Létezik olyan, hogy 100%-ban biztonságos, emberi szemek által látott kampány? Választ kapunk az Internet Hungary Programmatic workshopján. Márkabiztonság mindenek felett (2018. szeptember 25., 18:10-18:30)
Én személy szerint mindig nagy kíváncsisággal hallgatok meg minden hazai és külföldi előadót, egyrészt inspirálhatnak arra, hogy a saját rendszerünk hogyan fejlesszük még tovább, másrészt segít magunkat elhelyezni a térképen, hogy hol is tartunk.
Fekete öves előadók? Talán. Egészen biztosan olyan előadók azonban, akiktől sokat tanulhatunk és felkészülhetünk a ránk váró változásokra. Érdekel? Várunk szeptember 25-én kedden az Internet Hungary konferencia Piros termében.
Szerzők: Ács Tamás, Sólyom Balázs
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!