ProBono PPC kampányok – segítség profi szakemberekkel

ProBono PPC kampányok – segítség profi szakemberekkel
ProBono publico – röviden pro bono – egy latin kifejezés: a közjóért dolgozók önkéntes vállalálkozása. Ez elv alapján indult útjára egy új kezdeményezés Magyarországon a ProBono -PPC, mely várja a segítségre szoruló non-profit szervezeteket és a munkájukat felajánló PPC szakembereket.

A ProBono-PPC ötlete 2018-ban született meg, s 2021 végére állt össze az a platform, amely segít a nonprofit szervezeteknek profi PPC szakembereket találni.

A kezdeményezés megálmodója Kardos András, aki már több mint tíz éve dolgozik a marketing szakmában, s évek óta nyújt segítséget civil szervezeteknek. Innen jött az ötlet is, hogy létre kéne hozni egy olyan színteret, ami lendületet ad abban, hogy mások is tudjanak segíteni. A ProBono PPC célja az, hogy az ilyenfajta kereslet és kínálat egymásra találhasson és olyan szervezetek is kaphassanak segítséget a PPC kampányaik lebonyolításában, amelyek ezt nem, vagy csak nehezen tudnák kifizetni.

A ProBono PPC célja, hogy összehozza a nonprofit szervezeteket a PPC szakemberekkel /cégekkel, akik grátisz adják a szaktudásukat egy-egy projekthez.

Ha szeretnél csatlakozni ehhez az újfajta kezdeményezéshez és közösséghez, mint PPC szakember, szeretnél egy lelkes csapat tagja lenni, akkor itt tudsz jelentkezni.

Kezdeményezésünkkel kapcsolatban még több információt ezen a helyen kaphatsz.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: PPC, ProBono