A ProBono-PPC ötlete 2018-ban született meg, s 2021 végére állt össze az a platform, amely segít a nonprofit szervezeteknek profi PPC szakembereket találni.
A kezdeményezés megálmodója Kardos András, aki már több mint tíz éve dolgozik a marketing szakmában, s évek óta nyújt segítséget civil szervezeteknek. Innen jött az ötlet is, hogy létre kéne hozni egy olyan színteret, ami lendületet ad abban, hogy mások is tudjanak segíteni. A ProBono PPC célja az, hogy az ilyenfajta kereslet és kínálat egymásra találhasson és olyan szervezetek is kaphassanak segítséget a PPC kampányaik lebonyolításában, amelyek ezt nem, vagy csak nehezen tudnák kifizetni.
A ProBono PPC célja, hogy összehozza a nonprofit szervezeteket a PPC szakemberekkel /cégekkel, akik grátisz adják a szaktudásukat egy-egy projekthez.
Ha szeretnél csatlakozni ehhez az újfajta kezdeményezéshez és közösséghez, mint PPC szakember, szeretnél egy lelkes csapat tagja lenni, akkor itt tudsz jelentkezni.
Kezdeményezésünkkel kapcsolatban még több információt ezen a helyen kaphatsz.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!