
A jelenleg meghívásos béta tesztelés alatt álló szolgáltatáson havi fix 1-3 dollárért megvehetjük a reklámmentességünket. Így ha előfizetünk, többé nem találkozunk majd harsány reklámokkal, melyek helyett apró köszönő üzenetek jelennek majd meg, amiért támogatjuk a honlapot. A Google később ezt a néhány dollárt elosztja az általunk leglátogatottabb oldalak között, így a pénzünk végeredményben oda kerül, ahova a reklámbevételek kerülnének, azáltal mi is és a honlapok is jól járhatnak.
![]() |
Jelenleg tíz amerikai honlapon folyik a rendszer tesztelése, melyek között szerepel a Mashable, Imgur, WikiHow és a Science Daily. Később sem fog eltűnni az összes hirdetés az oldalakról, hiszen csak a Google regisztrált Contributor partnerei vesznek részt a szolgáltatásban. Az egyelőre nem tisztázott, hogy ez az előfizetői rendszer jobban megéri-e majd a honlapoknak, vagy a reklámokból lenne több bevételük.
Ha sikerrel debütál a Google Contributor, és mind az olvasók, mind a weblapok számára előnyös lesz, akkor nagyon hamar, futótűzként regisztrálnak majd a weboldalak a programba való belépésre, így a felhasználóknakis egyre inkább megéri majd előfizetni. Lehet, hogy az internetes reklámok egy egészen új korszaka kezdődik a Contributor révén, és a gyerekeink már csak a történelemkönyvekben találkoznak majd a különböző bannerekkel.
A cikk forrását itt olvashatja.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!