A szakmában mára egyértelművé vált, hogy a teljesítményalapú hirdetési eszközök (performance based) evolúciója új lehetőségeket nyitott a hirdetők, a kereskedők és marketingesek számára, hatékonyabbá téve mind a marketingkommunikációt, mind az értékesítést.
A performance based marketing megoldások (így például a lead-építés, regisztrációk gyűjtése, a tényleges vásárlást segítő megoldások és hasonlók.) gyors felfutását elősegítette az interaktivitás mellett pontos mérhetőséget is biztosító digitális médiafelületek elterjedése. Ezek segítségével hatékonyabban lehet kampányt tervezni, a megvalósulását nyomon követni, mérni. Az interaktivitás pedig egyúttal sokféle visszacsatolási lehetőséget biztosít a kampány hatékonyságát, fogadtatását illetően. A lényeg: magasabb hatékonyság, az azonnali valósidejű eredmények és az ügyfélreakciók mérhetővé válása jelentősen csökkenti a reklámköltések kockázatát.
A performance based megoldások, és különösen azok szélesebb körű elterjedése, a fentiek miatt a az egész piac hatékonyságát növelik, s ezzel közvetve hozzájárulnak a magyar hirdetési és médiapiac versenyképességének erősítéséhez. Különösen azokban az esetekben, amikor a hagyományos eszközökkel együtt, mindkét típus erősségeit kihasználva alkalmazzák őket.
A Média Hungária konferenciairoda e pozitív hatások mind teljesebb érvényesülését azzal szeretné támogatni, hogy pályázatot hirdet sikeresen alkalmazott új, alapvetően teljesítmény-alapú hirdetési eszközök bemutatására.
A pályázatnak tartalmaznia kell az adott hirdetési eszköz
– megnevezését,
– létrehozásának, kifejlesztésének eredeti célját,
– alkalmazásának eddigi eredményeit,
– további felhasználási területeit,
– a hagyományos kampányokkal való együttműködés lehetőségeit.
A pályázat formátuma: dokumentum vagy prezentáció, de terjedelme ne haladja meg a maximális 5000-6000 karaktert (dokumentum esetében, szóközzel együtt), illetve a 10 slide-ot (prezentáció esetében).
A zsűri:
A pályázatokat az IAB hirdetői tagozatának tagjai bírálják el:
Juhász Péter (Telekom), Németh Norbert (Tchibo), Németh Ottó (Henkel),
Tóth Gergely, Varga Zoltán (Vodafone)
A zsűri összesen 5 pályaművet választ ki, rangsor nélkül.
Az öt kiválasztott pályamű nyereményei:
* Stand biztosítása a kétnapos eseményen, ahol bemutathatják hirdetési eszközeiket.
* 2 belépő az Evolution – Mobile Hungary és KeresőMarketing Nap konferenciákra, amelyeket a Média Hungária konferenciairoda március 12–13-án rendez.
* 2 cikk megjelentetése a DigitalHungary.hu weblapon
* A fenti cikkek promotálása a Média Hungária kommunikációs csatornáin (sok ezer főnek kiküldött hírlevél, FaceBook-csatornák).
További lehetőségek:
Az öt kiválasztott pályamű kiállítója közül március 13-án a a Mobile Hungary 2014 konferencia helyszínén, titkos szavazással kiválasztunk további hármat.
E három kiválasztott cég további nyereményei:
* Standot biztosítunk a május 13-14-i siófoki Media Hungary konferencián is.
* 2 belépőt adunk a fenti május 13-14-i eseményre.
* eszközeiket egy –egy előadáson bemutathatják az első nap délutánján a „reklám szekció”-ban
Technikai részletek:
Leadási határidő: 2014. március 03.
Pályázatot az alábbi e-mail címre kérjük leadni:
media@mediahungary.hu
Tárgy sorba kérjük beírni: Teljesítményalapú hirdetési eszközök pályázata.
A pályázó akkor vesz részt a pályázaton ténylegesen, ha arról befogadó visszaigazolást küldünk.
Csermely Ákos
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!